هدفون Pixel Buds Pro گوگل در راه است

هدفون Pixel Buds Pro گوگل در راه است

در سال 2020، گوگل Pixel Buds را عرضه کرد که اولین هدفون بی سیم این شرکت بود. اکنون، یک گزارش جدید نشان داده است که یک مدل Pro در دست ساخت است و احتمالا به زودی معرفی شود.

برای کسانی که نمی دانند، این سومین مدل هدفون TWS از غول موتور جستجو خواهد بود و پس از سری نسبتا مقرون به صرفه Pixel Buds A دنبال می شود. با این حال، به نظر می رسد که این برند به دنبال رقابت با غول های بازار مانند اپل و سونی در بخش هدفون بوده و قصد دارد بزودی محصولی با نام پیکسل بادز پرو را معرفی کند. این خبر از سوی جان پروسر، مشاور شناخته شده به دست می‌آید که گفته بود گوگل در حال آماده شدن برای عرضه Pixel Buds Pro جدید است.

به گفته Prosser، هدفون بی سیم جدید به زودی عرضه خواهند شد و در رنگ های مختلف در دسترس خواهند بود. این شامل چهار مدل رنگ، یعنی قرمز ، کربنی، لیمونسلی، مه است. متأسفانه به غیر از این اطلاعات، جزئیات دیگری موجود نیست تا در رابطه با این محصول اشاره کرد. اگرچه، میشل رحمان جزئیات بیشتری در مورد Pixel Buds Pro به توییت Prosser اضافه کرد. ظاهرا، هدفون TWS ممکن است با پشتیبانی از صدای فضایی و ردیابی سر عرضه شوند.

گویی این دو ویژگی قبلاً در برخی از کدهای اندروید 13 ذکر شده بود. با توجه به اینکه اندروید از پشتیبانی صوتی بلوتوث کم انرژی نیز پشتیبانی می کند، Pixel Buds Pro احتمالاً می تواند از این ویژگی نیز پشتیبانی کند. به خاطر داشته باشید که تمامی این جزئیات هنوز تایید نشده است و گوگل نیز هنوز وجود چنین ویژگی را تایید نکرده است. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر بود.

در اخباری مرتبط تاکنون اطلاعات مختلفی از ساعت گوگل پیکسل واچ کسب کردیم و این اسمارت واچ پریمیومی قرار است در آینده نزدیک از راه برسد و احتمالا دارای نمایشگر دوار و مشخصات کلیدی قابل توجه نسبت به رقبا خواهد بود. مدلی که رقیبی برای سری گلکسی واچ سامسونگ و اپل واچ محسوب می شود.

احتمالا گوگل بخواهد به صورت قریب الوقوع آن را رونمایی کند زیرا خود هیچ اشاره ای ندارد اما در روزهای گذشته شایعات پیرامون آن بسیار شده است. در چند هفته گذشته شایعات و تصاویر زیادی در ارتباط با پیکسل واچ دریافت کردیم. اکنون، افشای تازه جزئیات جدیدی در مورد قیمت و در دسترس بودن Pixel Watch ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید  اندروید اتو در کنار گوگل مپس بازطراحی شد

شایعه شده گوگل Pixel Watch در سال جاری عرضه می شود و حتی تصویری زنده از آن هم بدست آمد. جزئیات جدید فاش شده مربوط به قیمت، در دسترس بودن و برخی از جنبه های ناشناخته قبلی خود دستگاه است. جزئیات از توییت یوگش برار، افشاگر مطرح صنعت که اشاره می کند قیمت پیکسل واچ بین 300 تا 400 دلار است، نشات می گیرد. محدوده قیمت نشان می دهد که Pixel Watch می تواند گران تر از یک گجت پوشیدنی Fitbit باشد. پیش بینی شده که در محدوده قیمتی مشابه Apple Watch Series 7 یا سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون Pixel Buds Pro گوگل در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *