هدفون Elite 5 جبرا معرفی شد

هدفون Elite 5 جبرا معرفی شد

جبرا ایرفون Elite 5 TWS را در سپتامبر سال گذشته وارد بازار جهانی کرد. اکنون دستگاه صوتی وارد هند شده است. دارای مشخصات و ویژگی های برتر است. Jabra Elite 5 با گوشی هایی مانند AirPods 2، Samsung Galaxy Buds 2 Pro، OPPO Enco X2 و موارد دیگر در بازار رقابت می کند. برای دانستن آنچه در خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

Jabra Elite 5 دارای طراحی داخل گوش است که تناسب راحت و ایمن را ارائه می دهد. دارای استاندارد IP55 در برابر آب هستند. کاربران می توانند عملکردهای مختلفی را با ضربه زدن روی سطح هدفون انجام دهند.

در بخش صوتی، Jabra Elite 5 به درایورهای 6 میلی متری همراه با پشتیبانی از صدای Qualcomm aptX مجهز شده است. قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی برای حذف نویز پس زمینه با کمک میکروفون های بازخورد و میکروفون های فید فوروارد را دارد. فناوری HearThrough وجود دارد که به افراد امکان می‌دهد بدون درآوردن هدفون به صدای اطراف گوش دهند. هدفون TWS با یک راه اندازی 6 میکروفون و چیپست بلوتوث Qualcomm QCC3050 عرضه می شود. کاربران می توانند تنظیمات EQ را از طریق برنامه Jabra Sound+ سفارشی کنند و از پخش Spotify Tap استفاده کنند.

Jabra Elite 5 از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و می تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود. دارای جفت سریع گوگل و جفت سوئیفت مایکروسافت برای جفت شدن سریع است. این هدفون از دستیار گوگل و الکسا نیز پشتیبانی می کند. ادعا می شود که دستگاه صوتی تا 28 ساعت عمر باتری و تا 7 ساعت با فعال کردن ANC ارائه می دهد.

Jabra Elite 5 دارای برچسب قیمتی 14999 روپیه است و در رنگ‌های مشکی تیتانیوم و بژ طلایی عرضه می‌شود. از 10 فوریه می توان آن را از آمازون خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رندر هدفون جبرا Elite 8 Active فاش شد

نظرات در مورد : هدفون Elite 5 جبرا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *