هدفون Beats Studio Pro جدید با تراشه سفارشی همراه است

هدفون Beats Studio Pro جدید با تراشه سفارشی همراه است

اپل، تحت برند محصولات صوتی Beats، هدفون‌های رده بالایی به نام Beats Studio دارد، اما این شرکت تقریباً نیم دهه است که آن را به‌روزرسانی نکرد. با این حال، دستگاه در حال حاضر آماده بروزرسانی است و با برخی از ویژگی های جدید و قابل توجه عرضه می شود.

بر اساس آخرین گزارش 9to5Mac، غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد هدفون های جدید Beats Studio Pro را عرضه کند اما جدول زمانی برای عرضه این محصول هنوز تایید نشده است.

همچنین ادعا شده که این هدفون از یک تراشه سفارشی Beats استفاده می کند که همچنین وعده داده شده که با پشتیبانی بهبود یافته از حذف نویز فعال و عملکرد بهبود یافته برای حالت شفاف ارائه شود.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های این دستگاه، اضافه شدن یک پورت USB Type-C برای شارژ هدفون است، آن هم با سرعت بالاتر. گفته می‌شود که از ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری صدا، تعویض خودکار دستگاه و ادغام سیری و غیره پشتیبانی می‌کند. همچنین ادعا می شود که دارای صدای فضایی شخصی سازی شده است.

در مورد طراحی، Beats Studio Pro شبیه به Studio3 به نظر می رسد، اما به نظر رسیده این شرکت از برند استودیو از کنار هدفون خلاص شده است. اگر گزارش‌ها را باور کنید، پس اپل با طراح مد ساموئل راس برای Beats Studio Pro استفاده می کند. گزارش هایی وجود دارد که ادعا می کند Beats Studio Pro در چهار رنگ آبی، مشکی، قهوه ای و سفید ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که قیمت این هدفون چقدر خواهد بود، اما با توجه به اینکه هدفون یک مدل عالی خواهد بود، قیمت آن هم بالا است.

در اخباری مرتبط اپل واچ در هر زمان تنها می تواند با یک آیفون همگام شود، و این به وضوح یک انتخاب عمدی طراحی از سوی اپل بوده، زیرا به گونه ای طراحی شده که یک دستگاه شخصی متصل به Apple ID کاربر خاص باشد. داده‌ها و تنظیمات ساعت با آیفون همگام‌سازی می‌شوند و ویژگی‌های امنیتی به اتصال بستگی دارد. این تضمین می‌کند که داده‌ها و تنظیمات بدون تغییر باقی می‌مانند و ساعت با گوشی آیفون مورد نظر به خوبی همگام می شود.

براساس گزارشی که کاربر @analyst941 توییتر منتشر کرده، اپل واچ احتمالا در آینده خواهد توانست به چند دستگاه همزمان متصل شود. افشاگر پیشتر اطلاعاتی درباره داینامیک آیلند هم ارائه داد که درست از آب درآمد و انتظار داریم این گزارش هم صحت داشته باشد.

بیشتر بخوانید  آخرین شایعات آیفون 7 پلاس اپل مبنی بر 3 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و ...

در حالی که هیچ تایید رسمی وجود ندارد، فکر استفاده از اپل واچ با بیش از یک دستگاه مطمئناً هیجان انگیز است. تصور کنید بتوانید تمرینات Apple Fitness+ خود را در iPad مشاهده کنید در حالی که Apple Watch پیشرفت شما را ردیابی می کند. یا از Apple Watch خود برای باز کردن قفل رایانه Mac یا تکمیل تراکنش آنلاین Apple Pay استفاده کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون Beats Studio Pro جدید با تراشه سفارشی همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *