هدفون وان پلاس Buds Pro 2R اختصاصی بازار هند معرفی شد

هدفون وان پلاس Buds Pro 2R اختصاصی بازار هند معرفی شد

وان پلاس Buds Pro 2 سرانجام امروز در کنار OnePlus 11 و OnePlus 11R در بازار جهانی رونمایی شد. ایربادهای نسل دوم OnePlus دارای چندین ویژگی جالب هستند، از جمله صدای فضایی، تنظیم Dynaudio، حذف نویز تطبیقی و غیره. شایان ذکر است، این برند همچنین از نسخه کمی ارزان‌تر هدفون با نام OnePlus Buds Pro 2R رونمایی کرده است. این محصول انحصاری هند خواهد بود و تقریباً همان مشخصات استاندارد Buds Pro 2 را ارائه می دهد. در اینجا جزئیات وجود دارد.

OnePlus Buds Pro 2R به طور انحصاری در رنگ های سفید و مشکی وارد بازار هند می شود. این هدفون ها برای خرید در این کشور با قیمت 300 میلیون تومان در دسترس خواهند بود. 9,999. وان پلاس تاریخ دقیق فروش جوانه ها را اعلام نکرد اما تایید کرد که در ماه مارس وارد قفسه ها می شوند. برای مرجع، Buds Pro 2 استاندارد دارای برچسب قیمت روپیه است. 11999 در هند.

به جز شارژ بی سیم و ردیابی سر، OnePlus Buds Pro 2R دارای مشخصاتی مشابه با مدل استاندارد است. این بدان معناست که هدفون‌های هدفون دارای همان طراحی دو رنگ با ساقه براق و روکش مات در قسمت بالایی هستند.

Buds Pro 2R به درایورهای دوگانه با اندازه های 11 و 6 میلی متر مجهز خواهد شد. آنها دارای حذف نویز فعال تطبیقی (ANC) تا 48 دسی بل هستند و همچنین دارای حالت شفافیت برای گوش دادن به صداهای محیطی هستند. گوشي ها از كدك صوتي LHDC 5.0 و تأخير كم 54 ميلي ثانيه براي بازي پشتيباني مي كنند.

علاوه بر این، هدفون ها دارای صدای فضایی هستند، اما از ردیابی سر پشتیبانی نمی کنند، که وقتی سر خود را در برنامه هایی مانند YouTube و Disney+ می‌چرخانید، جلوه صوتی سه بعدی را فعال می کند. این هدفون با بلوتوث 5.2 می تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود. Buds Pro 2R با قاب شارژ 39 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. ادعا می شود که هدفون ها به تنهایی 9 ساعت با ANC غیر فعال هستند و با روشن بودن این ویژگی، زمان پخش به 6 ساعت کاهش می یابد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 12 به فناوری حافظه UFS4.0 مجهز است

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Buds Pro 2R اختصاصی بازار هند معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *