نوکیا به عنوان پر بازدیدترین برند MWC 2018 شناخته شد

MWC 2018

گوشی های هوشمند نوکیا توانستند در رویداد MWC 2018 به عنوان پربازدید ترین برند در رقابت با سایر برند هایی مثل سامسونگ و اپل قرار گیرند. در کنگره جهانی موبایل امسال گوشی های متعددی به نمایش در آمد اند و در میان آن ها HMD Global که از کمپانی نوکیا بود توانست نظر های زیادی را به خود جلب کند و علاوه بر این در نمایشگاه MWC 2018 به رتبه نخست و پر بازدیدکننده امسال تبدیل شد.

فنلاندی ها توانستند با عملکرد صحیح در این نمایشگاه رقبایی مثل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از شهرت این برند قدیمی کم کنند. باید گفت که گوشی های اندرویدی بروز نوکیا و معرفی نسخه 4G نوکیا ۸۱۱۰ از عامل های تاثیر گذار در جذب نظر کاربران بوده و بر اساس نظر سنجی brandwatch که با توییتر مشارکت داشته به انجام رسیده است، برند نوکیا توانسته که از رقبایی مثل سامسونگ، هوآوی، گوگل و اپل بگذرد.

نوکیا

همین طور Juno Sarvikas سرپرست HMD گفته که در کنگره جهانی موبایل امسال، برند فنلاندی نوکیا توانسته ۲۱ جایزه را دریافت کند و این نیز رکوردی جدید برای این شرکت به حساب می آید. باید گفت که نوکیا توانسته ۷۱۸ جایزه را در سال گذشته به خود اختصاص دهد ولی با این وجود نوکیا گام های محکم در توزیع گوشی های خود در بازار خواهد داشت و با ارائه‌ی گوشی قدیمی مثل نوکیا ۸۸۱۰ می تواند طرفداران را به خود جلب کند. اکنون پیشرفت نوکیا در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند بیش از پیش افزایش داشته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا به عنوان پر بازدیدترین برند MWC 2018 شناخته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *