نقص سخت افزاری دوربین Galaxy S23 و S23 Ultra باعث تار شدن تصاویر می شود

نقص سخت افزاری دوربین Galaxy S23 و S23 Ultra باعث تار شدن تصاویر می شود

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا که اخیراً معرفی شده‌اند، دوباره به بازار بازگشته‌اند، اما به دلایلی متفاوت از آنچه فکر می‌کنید. این دستگاه ها در ماه فوریه ماه گذشته با مجموعه ای از ویژگی های پیشرو در صنعت از جمله پردازنده های قدرتمند، دوربین های با کیفیت بالا و نمایشگرهای پر جنب و جوش راه اندازی شدند. Galaxy S23 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است، در حالی که S23 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است که هر دو نرخ تازه سازی بالایی را برای اسکرول و گیم پلی نرم تر ارائه می دهند. با این حال، آخرین شکایات کاربران در سراسر جهان نشان می دهد که ممکن است یک نقص بزرگ در ماژول های دوربین این دستگاه ها وجود داشته باشد.

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس با مشکل سخت افزاری روبرو هستند، لنز اصلی معیوب و منجر به تار شدن تصاویر می شود. کاربران گزارش داده اند که در تصاویر گرفته شده از تلفن ها متوجه تاری موزی یا حلقه ای شکل شده اند که برخی از قسمت های تصاویر تار و خارج از فوکوس به نظر می رسند. اگرچه این مشکل برای اولین بار در انجمن های فناوری آلمان ظاهر شد، اما از آن زمان در انجمن های Reddit، XDA و انجمن های سامسونگ گزارش شده است. به نظر می رسد که بیشتر واحدهای آسیب دیده در ویتنام ساخته شده اند، اما برخی از واحدهای هندی و کره جنوبی نیز این مشکل را دارند.

در حالی که سامسونگ هنوز در مورد این مشکل اظهار نظر نکرده است، به نظر می رسد که کاربران آسیب دیده ممکن است مجبور شوند ماژول دوربین خود را تعویض کنند اگر معلوم شود که این یک نقص سخت افزاری است. با این حال، امیدواری کمی وجود دارد که این مشکل از طریق به روز رسانی نرم افزاری برطرف شود، زیرا گفته می شود سامسونگ در حال آماده سازی یک آپدیت قابل توجه دوربین برای سری گلکسی S23 است. اگر کاربران در مورد کیفیت تصویر اهمیت خاصی نداشته باشند، ممکن است حتی متوجه این مشکلات نشوند، اما برای کسانی که هستند، مشکل می تواند کاملاً قابل توجه باشد.

بیشتر بخوانید  تلویزیون 77 اینچ 4K OLED به عنوان بهترین نوآوری در سال 2016

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نقص سخت افزاری دوربین Galaxy S23 و S23 Ultra باعث تار شدن تصاویر می شود

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و عرض ادب .
    بنده هم s23 ultra 512/12 نو خریدم از سایت ( اپل اینجا )
    دوربین اصلی ش تار بود . یک پرده سفید روی تصویر بود .
    کیفیت افتضاح.
    با تنظیمات هم حل نشد . مشکل از خود دوربین بود .
    گفتند پس بفرستید ببریم گارانتی .
    لطفا راهنمائی کنید .