نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

هایلو یکی از معروف‌ترین و بهترین تولید کنندگان هدفون‌های مقرون به صرفه است که با ارتقای جدید Haylou X1 به Haylou X1 Pro بازگشته است. هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro در نگاه اول از لحاظ ظاهری ارتقا یافته است و توجه بسیاری از کاربران را به راحتی جلب می‌کند. به علاوه با صدای واضح، باس قدرتمند، عمر باتری عالی و فناوری بلوتوث 5.2 ارائه می‌شود و از کدک‌های صوتی AAC نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین با استفاده از فناوری حذف نویز صدایی با وضوح بالا‌تر به گوش شما می‌رساند. این هندزفری بلوتوثی همچنین به چندین حالت صدا مجهز شده است و مهم‌تر از همه با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به خرید این هندزفری جذاب علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق مشخصات آن بپردازیم.

از نظر زیبایی شناختی، هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro یک طراحی ساده و ظریف را اتخاذ کرده و جلوه‌ای منحصر به فرد ایجاد می‌کند. قاب شارژ نیز که به شکل یک کپسول است کاملا جمع و جور می‌باشد و به راحتی در یک جیب قرار می‌گیرد. علاوه بر آن از وزن تنها 50 گرم بهره می‌برد و امکان حمل آسان را به ارمغان می‌آورد. این محصول از پلاستیک مشکی مات ساخته شده است و خط و خش یا رد اثر‌انگشت را نشان نمی‌دهد. در قسمت جلویی محفظه شارژ نام تجاری هایلو دیده می‌شود که با رنگ خاکستری متفاوت برای ایجاد جلوه‌ای زیبا حک شده است. در کنار این لوگو نیز یک دکمه چند منظوره تعبیه شده است که کار‌های مورد نظر شما را به خوبی انجام می‌دهد. در مجموع محفظه شارژ طراحی شده برای هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro محکم و جمع و جور به نظر می‌رسد و در اصل باید هر‌گونه ضربه یا سقوط تصادفی را بدون هیچ مشکلی تحمل کند. در قسمت پایینی کیس شارژ پورت USB-C تعبیه شده است که برای تامین شارژ مورد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به دلیل وجود پورت شارژ، قسمت پایینی محفظه صاف نمی‌باشد و هنگام قرار گرفتن روی سطوح مختلف ناپایدار به نظر می‌رسد. در قسمت بعدی به ایرباد‌ها می‌رسیم که با طراحی زیبای خود احساس بسیار خوبی را به شما منتقل می‌کنند. در‌واقع ایرباد‌ها دارای ساقه‌های کوتاه و ابعاد جمع و جور هستند و با فرمت گوش کاملا سازگار می‌باشند. باید گفت که گوشی‌های هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro نیز مانند کیس شارژ از پلاستیک مات ساخته شده‌اند و مقاومت خوبی را در برابر ضربه‌های احتمالی نشان می‌دهند. ایرفون‌ها از نمای بیرونی دارای صفحه لمسی هستند که برای انجام کار‌هایی مانند تنظیم میزان صدا و کنترل پخش موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌تر از همه ایرباد‌ها از وزن سبکی بهره می‌برند و تنها 4.5 گرم می‌باشند؛ در این صورت امکان استفاده برای طولانی مدت را بدون هیچ‌گونه احساس خستگی به ارمغان می‌آورند. شایان ذکر است که برای هر یک از ایرفون‌ها سرگوشی‌های سیلیکونی در نظر گرفته شده است که به راحتی هر‌چه بیشتر و همچنین کاهش فشار در گوش کمک می‌کنند. به طور کلی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro برای پوشیدن راحت است و تناسب آن احساس امنیت را رقم می‌زند. به علاوه کاملا مطابق با استاندارد‌های ارگونومیک ساخته شده است و بدین ترتیب صدای پس زمینه و حواس پرتی را مسدود می‌کند. از دیگر مشخصات مربوط به طراحی می‌توان به آرم‌های L و R تعبیه شده روی قسمت پایینی ساقه‌ها اشاره کرد که گوش چپ و راست را به خوبی مشخص می‌کنند. در مجموع 6 میکروفون برای هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro در نظر گرفته شده که در هر ایرفون 3 میکروفون تعبیه شده است و وظیفه کاهش نویز محیط را برای دریافت صدایی واضح در هنگام تماس و تشخیص دقیق صدای انسان از نویز را بر عهده دارند. برای کنترل هندزفری یک پنل کنترل لمسی با دقت بالا در بالای هدفون قرار دارد که می‌تواند با حساسیت لمسی پاسخگو، به کنترل دقیق دست پیدا کند. این پنل لمسی به اندازه‌ای بزرگ است که برای انجام کار‌های مورد نظر نیازی به استفاده دقیق از انگشتان خود ندارید؛ بنابراین همه کار‌ها مانند پخش، مکث، رد کردن آهنگ، پاسخ یا رد تماس و روشن کردن ANC همگی با فشار دادن طولانی یا ضربه زدن انجام می‌شوند. ممکن است به علت تعداد زیاد دکمه‌های لمسی، کار با آن‌ها سخت به نظر برسد؛ اما بعد از مدتی که به آن‌ها عادت کردید، می‌توانید ببینید که سیستم به خوبی کار می‌کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro با استفاده از چیپست ممتازی که در بلوتوث 5.2 برای انتقال پایدار و قدرتمند، تاخیر کمتر و اتصال روان‌تر به کار رفته است، صدایی با کیفیت بالا‌تر را ارائه می‌دهد. همچنین با همه سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار می‌باشد و با سرعت زیاد با آن‌ها جفت می‌شود. لازم به ذکر است که حتی با وجود موانع بین خود و هندزفری‌تان می‌توانید تا فاصله 10 متر از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. این هندزفری بی‌سیم همچنین از محبوب‌ترین رمزگشایی صدا برای SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهد. نحوه اتصال در هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro مانند هر هدفون بی‌سیم دیگر سریع و آسان است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که قاب شارژ را باز کرده و ایرفون‌ها را بیرون بیاورید تا به طور خودکار روشن شده و وارد حالت جفت شدن شوند. بلافاصله بعد از آن رابط بلوتوث گوشی هوشمند را فعال کنید تا به طور خودکار هندزفری را شناسایی کرده و با یک کلیک شما به راحتی به هدفون متصل شود. لازم به ذکر است که اتصال تنها یک بار به صورت دستی انجام می‌شود و بعد از آن به صورت خودکار و سریع با بلوتوث فعال می‌شود؛ کافی است آن را از کیس شارژ بیرون آورده و به سرعت استفاده کنید. هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro این اطمینان را می‌دهد که ایرفون‌ها تجربه صوتی خوبی را با درایور‌های پویا ارائه می‌دهند. علاوه بر آن حالت ANC می‌تواند نویز پس زمینه را تا 35 دسی بل کاهش دهد و صدایی کاملا شفاف و واضح را به گوش شما برساند. باید توجه داشته باشید که حالت شفافیت، به صورت معکوس صدای محیط را نیز تقویت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به توقف موسیقی مورد علاقه خود به صحبت‌های مردم و محیط اطراف نیز گوش دهید. یک میکروفون داخلی نیز برای هدفون در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن برای مکالمات تلفنی استفاده کنید.

برای خرید هندزفری بی سیم به سایت مبیت مراجعه کنید.

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

از نظر کیفیت صدا، هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro دارای یک افکت استریو عالی و محدوده دینامیکی قدرتمند برای انواع موسیقی با سه صدای عالی، صدای میانی و باس است. به علاوه مجهز به درایور‌های پویایی است که تجربه صوتی شگفت انگیزی را به شما ارائه می‌دهند. شایان ذکر است که درفرکانس‌های بسیار پایین نیز شدت صدا و تمایز ساز خوب است و همه چیز کاملا متعادل به نظر می‌رسد. به طور کلی صدای روی هدفون‌ها در درجه دوم قرار دارد و حتی زمانی که صدا به طور کامل بالا می‌رود، هیچ اعوعاجی از قسمت پایین حس نمی‌شود. با این اوصاف کیفیت صدا همراه با باس خوب، فشرده و جذاب برای این هدفون ارزان قیمت و عالی بسیار خوب به نظر می‌رسد. یکی از ویژگی‌های اصلی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro پشتیبانی از حالت‌های صوتی متنوع است که شامل حالت ANC، حالت شفافیت و حالت تاخیر کم نیز می‌شود؛ هر یک از این حالت‌ها بسته به نیاز شما کار منحصر به فردی را انجام می‌دهند. علاوه بر کیفیت صدا، فناوری Hybrid ANC به همراه یک الگوریتم پیشرفته کاهش نویز ترکیبی واقعا عالی ایجاد می‌کند؛ زیرا هر‌گونه صدای پس زمینه، نویز یا جلوه‌های صوتی را کاهش می‌دهد و با انتشار فرکانس مخالف تا 35 دسی بل، به طور هوشمندانه هر‌کدام را لغو می‌کند. در این صورت تا 95 درصد از نویز‌های بیرون را فیلتر می‌کند و صدایی با وضوح کامل به گوش شما می‌رساند. هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro یک سوئیچ سریع به حالت شفافیت ایجاد می‌کند که به شما امکان می‌دهد همزمان صدای محیط را در حین پخش موسیقی ضبط کنید؛ بنابراین هنوز هم می‌توانید صدای محیط، صدای ترافیک و صدای قدم‌ها را به طور کامل بشنوید.

از دیگر مزیت‌های این هدفون بلوتوثی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تاخیر کمی را برای بازی و تماشای ویدیو ایجاد می‌کند؛ به همین دلیل است که بازی FPS با اطمینان از همگام سازی صحیح جلوه‌های صوتی با صفحه نمایش شما، همیشه گزینه مناسبی برای این هدفون است. در این صورت در تماشای یک ویدیو صدای روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما بدون تاخیر با آنچه که می‌شنوید کاملا مطابقت دارد. علاوه بر کیفیت صدای خوب در هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro، شماره گیری صوتی نیز به خوبی انجام می‌شود و عملکردی بالا‌تر از حد متوسط را ارائه می‌دهد؛ بر این اساس کیفیت تماس عالی است و به این دلیل که مجهز به فناوری کاهش نویز می‌باشد، می‌تواند نویز پس زمینه را حذف کرده و صدای شما را به صورت کاملا واضح و بدون شنیدن تمام صدا‌های اطرافتان دریافت کند. بنابراین صدای شما حتی در مکان‌های شلوغ نیز به درستی و با وضوح کامل به گوش مخاطب می‌رسد از نظر باتری کیس شارژ هندزفری دارای یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری است و حدود 15 ساعت زمان اضافی برای پخش موسیقی بدون وقفه را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرف دیگر هر گوشی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 45 میلی آمپر ساعت است که در صورت غیر فعال بودن ANC تا 8 ساعت و در صورت فعال بودن آن تا 6 ساعت زمان استفاده را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که کل عمر باتری همراه با قاب شارژ می‌تواند تا 24 ساعت باشد. همچنین هدفون‌ها را می‌توان تا 3 یا 34 بار قبل از نیاز به کابل برق توسط محفظه، شارژ کرد که بسیار عالی و قابل توجه به نظر می‌رسد. هنگامی که هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro را در جعبه شارژ قرار می‌دهید، به طور خودکار وارد حالت شارژ می‌شود و عملکردی عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در قسمت پشتی کیس شارژ نیز یک پورت Type C تعبیه شده است که برای تامین شارژ مورد نیاز محفظه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ کیس در مدت زمانی در حدود 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و پس از آن تا چندین مرتبه ایرفون‌ها را به طور کامل شارژ می‌کند. روی بدنه محفظه یک نشانگر LED تعبیه شده است که اگر شارژ کیس به کمتر از 30 درصد برسد، هر دو ثانیه سه بار چشمک می‌زند و اگر پس از یک دقیقه به کابل شارژ متصل نشود، خاموش می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با یک نگاه ساده به نشانگر LED از میزان شارژ مطلع شوید و در زمان درست اقدام به تامین شارژ محفظه کنید

 

خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro به صورت اینترنتی

این روز‌ها با پیشرفت تکنولوژی اکثر افراد کار‌های خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و حتی به فروشگاه‌های اینترنتی می‌روند و خرید‌های خود در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت می‌کنند. از این رو می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را در اسرع وقت درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند و خریدی رضایت بخش را تجربه کنند. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم جانبی موبایل معتبر و قابل اعتماد، فروشگاه اینترنتی مبیت است که در زمینه فروش کالای دیجیتال سابقه‌ای چندین ساله دارد و اعتماد کاربران را به طور کامل جلب کرده است. بنابراین شما هم می‌توانید برای خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro به سایت مبیت مراجعه کرده و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید؛ پس از آن در مدت زمان کوتاهی محصول خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید و به هیچ عنوان نگران سلامت یا اصالت کالای خود نباشید.

2.2/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. دوستان من پارسال گرفتم
    خداوکیلی خیلی عالیه و عملکردش در مکالمه و پخش موزیک حرف نداره.باتری با دوام
    واقعا ارزش خرید داره و معرکه س