نسل بعدی ویوو پد در راه است

نسل بعدی ویوو پد در راه است

Vivo اولین تبلت خود را با نام Vivo Pad در سال 2022 با نمایشگر بزرگ 11 اینچی، پردازنده Snapdragon 875 و موارد دیگر عرضه کرد. دستگاه دارای طراحی شیک با تنظیم دوربین دوگانه در پشت است. برگه W-fi only به سرزمین اصلی چین محدود شد. اکنون، شایعات ادعا می کنند که این شرکت در حال کار بر روی تبلت بعدی خود است که به طور آزمایشی Vivo Pad 2 نام دارد. این دستگاه اخیراً گواهی MIIT چین را دریافت کرده است.

یک دستگاه Vivo با شماره مدل PA2373 گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را دریافت کرده است. در حالی که مقامات نام این دستگاه را فاش نکردند، گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه Vivo Pad 2 آینده است. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این تبلت در دسترس نیست. یک منبع آگاه می گوید این دستگاه تا پایان آوریل با یک پردازنده پرچمدار یا میان رده در زیر کاپوت عرضه می شود.

برخلاف Vivo Pad اصلی، می‌توان انتظار داشت که تبلت آینده در بازار بین‌المللی نیز عرضه شود. اگر قیمت رقابتی داشته باشد، Vivo Pad 2 حتی ممکن است مشتریان زیادی را به خصوص در کشورهایی مانند هند جذب کند.

برای یادآوری، اولین تبلت Vivo در آوریل 2022 با صفحه نمایش LCD 11 اینچی با وضوح 2.5K رونمایی شد. این پنل دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision است. مجهز به سیستم چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos است. در زیر کاپوت، این تبلت از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 650 استفاده می کند.

این دستگاه دارای یک واحد پشتی دوگانه در پشت است که شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی وجود دارد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 8040 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری ویوو S17 با قیمت 300 دلاری عرضه شد

نظرات در مورد : نسل بعدی ویوو پد در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *