نسخه جهانی Redmi 10A در راه است

نسخه جهانی Redmi 10A در راه است

شیائومی اخیرا گوشی Redmi 10A را در چین و هند عرضه کرده بود. اما اکنون، نسخه جهانی همین مدل در GeekBench رویت شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.نسخه‌های هندی و چینی دارای پنل نمایشگر 6.53 اینچی HD+ IPS LCD با طراحی ناچ در جلو بودند.

در بخش سخت افزاری یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی دارد. در بخش دوربین یک لنز 13 مگاپیکسلی اصلی داشته و یک لنز 5 مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی را ایفا می کند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب دستگاه وجود دارد. به عبارت دیگر، اگر مشابه نسخه های عرضه شده در هند و چین نباشد، کاملاً مشابه است.

از هم‌اکنون، غول فناوری چینی شروع به اشتراک‌گذاری تیزرهایی برای عرضه آتی مدل 10A کرده است. اما قبل از عرضه رسمی، این دستگاه در پلتفرم بنچمارک محبوب مشاهده شد. با نگاهی به لیست، می بینیم که نسخه جهانی ردمی 10A به تراشه هلیو G25 مدیاتک مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای شماره مدل 220233L2G است. ما حتی می‌توانیم نتایج این تلفن هوشمند را شاهد باشیم، با عملکرد تک هسته‌ای 132 امتیاز، در حالی که چند هسته‌ای 486 امتیاز دارد.

علاوه بر این، لیست بنچمارک همچنین نشان داد که نسخه جهانی تایید شده است که حداقل با 2 گیگابایت رم عرضه می شود و تحت سیستم عامل اندروید 11 عمل می کند. اگرچه، احتمالاً پوسته سفارشی شیائومی را دربرخواهد گرفت. متأسفانه، این همه اطلاعات کلیدی است که در GeekBench یافت شد، اگرچه این گوشی هوشمند اخیراً در هند عرضه شده بود. بنابراین، ما یک پیش بینی تقریبی در مورد اینکه چه مشخصات دیگری ممکن است برای بازار جهانی عرضه شود، داریم.

در اخباری مرتبط شیائومی امروز از Redmi 10 Power در هند رونمایی کرد که نسخه‌ای شیک‌تر از Redmi 10 موجود در بازار محسوب می شود. Redmi 10 Power در دو رنگ نارنجی اسپرت و مشکی پاور عرضه می شود که هر دو دارای بافت چرمی در عقب هستند. این ویژگی ظاهری جایگزین الگوی ساده Redmi 10 معمولی می شود.

ارتقاء دیگر ظرفیت رم تا 8 گیگابایت بوده، در حالی که مدل ساده فقط گزینه رم 4 و 6 گیگابایتی را دربرمی گیرد. فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت بوده که با یک اسلات microSD اختصاصی همراه شده و قابلیت ارتقا فضای ذخیره سازی را فراهم می سازد.

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 13 و کسب تاییدیه EEC

به غیر از آن، Redmi 10 Power دارای همان چیپست اسنپدراگون 680 است و همچنان از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 بهره می‌برد. صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD (HD+) با گوریلا گلس 3 و دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب (با 2 مگاپیکسل) را حفظ می‌کند. در بخش دوربین سلفی حسگر 5 مگاپیکسلی دارد و همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ 18 واتی هم اشاره کنیم.

چیزی که یکسان نیست قیمت آن بوده به شکلی که پاور 15000 روپیه (195 دلار/180 یورو) قیمت دارد، در حالی که Redmi 10 (6/128 گیگابایت) 13000 روپیه است. البته علت اصلی افزوده شدن رم اضافی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جهانی Redmi 10A در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *