آموزش کار با نرم افزار سپیدار سیستم در دوره‌های آموزش حسابداری پکت

نرم افزار سپیدار

حسابداری از جمله بهترین رشته‌های پولساز در سراسر دنیا به حساب می‌آید. تمامی شرکت‌ها و مؤسسات به حسابدار و حسابرس برای فعالیت‌های خود احتیاج دارند. به همین خاطر هیچگاه نیاز به حسابدار در دنیا کاهش پیدا نمی‌کند. با وجود این، بسیاری از فارق‌التحصیلان رشته حسابداری، بیکار هستند و شغل مناسبی برای خود پیدا نمی‌کنند. این موضوع شاید برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد؛ اما باید بدانید که مدرک حسابداری برای کار در بازار رقابتی امروز کافی نیست. در حقیقت برای آنکه بتوانید در بازار کار امروز کشور فعالیت داشته باشید، باید مهارت‌های کامل را به دست بیاورید. برای این کار باید در دوره حسابداری همانند دوره‌های آموزش حسابداری پکت شرکت کنید؛ اما در این دوره‌ها چه مواردی آموزش داده می‌شود؟

اصول حسابداری در کنار مهارت کار با نرم‌افزار

شاید با خودتان بگویید که اصول حسابداری مهم‌ترین مواردی است که باید بیاموزید. البته که در دوره‌های آموزشی حسابداری پکت و انواع دیگر آموزشگاه حسابداری، درباره اصول حسابداری به‌صورت کامل صحبت می‌شود؛ اما اصول حسابداری برای تبدیل شدن به یک حسابدار کامل کافی نیستند. به زبان ساده می‌توان گفت که یادگیری این نکات لازم هستند؛ اما کافی نیستند. در کنار یادگیری این اصول و قواعد کلی حسابداری، باید یک حسابدار توانایی کار با کامپیوتر و انواع برنامه‌های مختلف را داشته باشد. دقیقاً به همین خاطر است که در دوره‌های آموزش حسابداری پکت، کارگاه آموزشی برای آموزش مهم‌ترین برنامه حسابداری یعنی نرم افزار سپیدار در نظر گرفته شده است. به این ترتیب یک حسابدار می‌تواند در هر مؤسسه و شرکتی، به‌خوبی با این برنامه کار کند.

نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار چیست؟

اگر در دنیای حسابداری فعالیت داشته باشید، حتماً نام نرم افزار شرکت «همکاران» به گوشتان خورده است. شرکت سپیدار یکی از شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم به حساب می‌آید. این شرکت در سال 1387 با هدف عرضه انحصاری سیستم نرم افزار حسابداری سیپدار، تأسیس شد. نرم افزار حسابداری و امروز مالی سپیدار را با شعار ساده و پایداری نرم افزار به بازار عرضه کردند. این برنامه هم برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های کوچک و هم برای سازمان‌های بزرگ کارایی دارد و گزینه‌ای عالی برای امور مالی و حسابداری به حساب می‌آید. لازم به ذکر است کار با نرم افزار سپیدار در مقایسه با سایر برنامه‌های حسابداری نسبتاً ساده‌تر است. به همین خاطر اکثر شرکت‌ها استفاده از این نرم افزار حسابداری و مالی را ترجیح می‌دهند.

نرم افزار سپیدار برای انواع مشاغل طراحی شده است. به همین خاطر سپیدار مخصوص تولیدی، مخصوص فروشگاهی، شرکتی، سازمانی و… در بازار وجود دارند. همچنین برای برخی مشاغل بسیار رایج همانند خشکبار، پوشاک و… نیز نرم‌افزار حسابداری مخصوص سپیدار به بازار عرضه شده است. این مجموعه اقدام به تولید محتوا آموزشی کرده است؛ اما این محتوای آموزشی فقط به‌صورت سطحی آموزش می‌دهد. در حقیقت برای آنکه بتوانید به‌صورت کامل و تخصص به‌عنوان یک حسابدار خبره با این نرم افزار کار کنید، باید از دوره آموزش حسابداری عملی با نرم افزار آموزشگاه حسابداران خبره کمک بگیرید.

لزوم یادگیری نرم افزار سپیدار

وقتی که برای اولین بار اقدام به طراحی رزومه کاری می‌کنید، باید بخشی را با عنوان تسلط بر نرم‌افزارهای تخصصی و عمومی تکمیل نمایید. در این بخش باید به شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید نشان دهید که بر چه برنامه‌هایی مسلط هستید. داشتن تسلط بر برنامه‌هایی همانند اکسل و کار با شبکه و اینترنت جزو پیش‌نیازهای استخدام در یک شرکت به‌عنوان حسابدار محسوب می‌شود. در عین حال باید توانایی کار با نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری، همانند نرم افزار سپیدار را داشته باشید. در حقیقت بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی فروشگاه‌ها، از سیستم سپیدار برای مدیریت مالی خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر حسابداری را استخدام خواهند کرد که قادر به کار با برنامه سپیدار باشند.

نرم افزار سپیدار

در دنیای حسابداری، نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت امور مالی وجود دارند. در این میان، سپیدار و سیستم همکاران بیش از همه رواج پیدا کرده‌اند. به همین خاطر یادگاری نرم افزار سپیدار به‌صورت آکادمیک و البته کارگاهی، برای تمامی حسابدارانی که قصد فعالیت در بازار کار را دارند، الزامی است. بد نیست بدانید که به غیر از این برنامه، باید روی کار با برنامه‌های دیگر نیز تسلط پیدا کنید؛ اما سپیدار به نوعی پیش‌نیاز تمامی آن‌ها است. به همین خاطر یادگاری کار با این برنامه برای تمامی حسابداران از مهم‌ترین نیازهای مهارتی به حساب می‌آید. با آموزش‌های عملی حسابداری، می‌توانید از یک حسابدار تازه کار به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید.

در نهایت باید گفت که حتی شاید بتوانید به‌صورت خودآموز برخی موارد مهارت‌های ویژه حسابداری را بیاموزید؛ اما با آزمون و خطا و تجربه در بازار کار، ممکن است ضرر و زیان‌های بسیاری را متحمل شوید. در عین حال با شرکت در دوره‌های ویژه حسابداری، می‌توانید مهارت کافی برای فعالیت در بازار کار را به دست بیاورید. همچنین در نظر داشته باشید شرکت‌ها نیز ترجیح می‌دهند با افرادی همکاری داشته باشند که به غیر از مدرک تحصیلی، مدرک شرکت در دوره‌های معتبر دیگر همانند مدرک پایان دوره‌های آموزش حسابداری پکت را در دست داشته باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش کار با نرم افزار سپیدار سیستم در دوره‌های آموزش حسابداری پکت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *