نحوه تغییر نام کاربری فورتنایت در دسکتاپ و کنسول

نحوه تغییر نام کاربری فورتنایت در دسکتاپ و کنسول

طی سال‌های اخیر، بازی‌های حماسی صدها تغییر در بازی فورتنایت اعمال کرده‌اند، با این حال، این بازی بتل رویال به اندازه سال ۲۰۱۷ همچنان محبوب است. سلاح‌های جدید، نقشه‌ها و همکاری‌ها با سرعت ثابتی منتشر می‌شوند که پیدا کردن چیزی برای لذت بردن در حین کاوش در دنیای پر جنب و جوش آن را آسان می‌کند. با این حال، ممکن است نام کاربری‌ای که سال‌ها پیش با آن ثبت‌نام کرده‌اید، همان نام کاربری‌ای نباشد که امروز می‌خواهید با آن بازی کنید – اما ایجاد یک حساب کاربری جدید به معنای از دست دادن تمام پیشرفت شماست.

 

با خوشحالی، بازی‌های حماسی راهکار آسانی را برای تغییر نام فورتنایت شما روی رایانه شخصی و کنسول ارائه می‌کند. کارها روی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن کمی پیچیده‌تر هستند، اما بازیکنان رایانه شخصی و موبایل می‌توانند تنها با چند دقیقه کار نام خود را تغییر دهند. در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید را بیان کرده‌ایم.

نکته مهم: این روش فقط نام کاربری شما را در اکانت Epic Games تغییر می دهد و تاثیری روی نام کاربری کنسول های PlayStation، Xbox یا Switch ندارد.

درسته، به‌جای این روش، شما می‌تونید اکانت خودتون رو به اکانت کامل Epic Games ارتقا بدین تا به ویژگی‌های بیشتر و امکان تغییر نام کاربری در کنسول‌ها دسترسی داشته باشید. اما اگه نمی‌خواهید اکانت رو ارتقا بدین، می‌تونید با به‌روزرسانی اکانت Epic Games، نام کاربری فورتنایت خودتون رو در رایانه شخصی و موبایل تغییر بدین. در ادامه نحوه انجام این کار رو توضیح می‌دهیم.

 تغییر نام کاربری فورتنایت

نحوه تغییر نام کاربری فورتنایت

  1. به وب‌سایت Epic Games بروید: به سایت https://www.epicgames.com/site/en-US/home مراجعه کنید و با اطلاعات حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. به تنظیمات حساب خود بروید: روی نام کاربری خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس “Account” را انتخاب کنید.
  3. نام نمایشی خود را تغییر دهید: در قسمت “Account Information”، کنار “Display Name”  روی آیکون مداد کلیک کنید.
  4. پنجره‌ای بازشو ظاهر می‌شود: در کادر اول نام نمایشی جدید مورد نظر خود را تایپ کنید، آن را دوباره در کادر دوم برای تأیید وارد کنید.
  5. مربع کنار جمله “I understand that I can only change my display name once every two weeks”  را علامت بزنید. بدون علامت زدن این مربع نمی‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید.
  6. برای ثبت تغییرات، روی دکمه آبی “Confirm ” کلیک کنید.
  7. در صفحه‌ی اصلی حساب، به پایین صفحه بروید.
  8. دکمه “Save Changes” را کلیک کنید.

نحوه تغییر نام کاربری فورتنایت

با انجام این مراحل، نام کاربری جدید فورتنایت شما ذخیره می‌شود و نام عمومی جدید شما در بازی‌ها نمایش داده خواهد شد.

محدودیت های تغییر نام کاربری در فورتنایت

بازیکنان فورتنایت می توانند نام کاربری خود را تقریباً به هر چیزی که دوست دارند تغییر دهند. این شرکت به بازیکنان این امکان را می دهد که تقریباً با امکانات بی نهایت، نام خود را تغییر دهند، بدون اینکه هزینه اضافی یا وی باکس برایشان داشته باشد. تنها محدودیت موجود این است که فقط می توانید هر چند وقت یکبار نام کاربری خود را تغییر دهید. در حال حاضر، می توانید تقریباً هر دو هفته یک بار نام جدیدی بسازید.

با توجه به این قانون خاص، به شما توصیه می کنیم نام هایی را انتخاب کنید که مطمئن هستید از آنها لذت خواهید برد. اگر به طور تصادفی اشتباهی تایپ کردید یا نامی را ساختید که واقعاً دوست ندارید، می توانید تا زمانی که دوباره مجاز به ساخت نام کاربری جدید هستید، به مدت دو هفته به صورت آفلاین بازی کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه تغییر نام کاربری فورتنایت در دسکتاپ و کنسول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *