ناتینگ فون 2 و کسب تاییدیه کره

ناتینگ فون 2 و کسب تاییدیه کره

ناتینگ هنوز برای معرفی دستگاه آینده یعنی Nothing Phone (2)، جانشین مورد انتظار گوشی موفق Nothing Phone (1) آماده نیست. این گوشی هوشمند گواهینامه امواج رادیویی را در کره از NRRA (آژانس ملی تحقیقات رادیویی) دریافت کرده است.

بنیانگذار Nothing، کارل پی، قبلاً در مصاحبه ای اظهار داشت که بازار ایالات متحده برای ناتینگ فون 2 در اولویت قرار دارد  و پس از آن در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد. این نشانه‌ها زمانی که گوشی هوشمند در وب‌سایت BIS Certification و بعدها در Flipkart رویت شد، خبر را تقویت می سازد و انتظار داریم بزودی از راه برسد.

اعطای گواهی امواج رادیویی در کره برای Nothing Phone (2) این باور را تقویت می کند که عرضه آن در بازار کره نیز نزدیک است. در مورد مشخصات آن، Nothing Phone (2) به طور رسمی تایید شده که از پردازنده Snapdragon 8 + Gen 1 قدرت می گیرد. لیست Geekbench آن نشان داد که با اندروید 13 از پیش نصب شده و 12 گیگابایت رم عرضه می شود. قابل ذکر بوده که این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است  و استفاده طولانی مدت را تضمین می کند.

شایعه شده که صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز هم دارد. علاقه مندان به دوربین می توانند منتظر سیستم دوربین دوگانه با محوریت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشند. کارل پی طی مصاحبه ای با فوربس تایید کرد که Nothing Phone (2) در جولای 2023 به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

در اخباری مرتبط ناتینگ غول فناوری مستقر در لندن، شرکتی است که توسط موسس وان پلاس یعنی کارل پی رهبری می شود و به خاطر معرفی ایربادز و گوشی های هوشمند با ویژگی های منحصربفرد شهرت پیدا کرد.

این شرکت همچنین به دلیل عرضه دستگاه های خود با طراحی شفاف هم شهرت بسزایی پیدا کرد. تا کنون این شرکت تنها به دو بخش در صنعت وارد شده است که شامل گوشی هوشمند و ایربادز می شود.

اگرچه طرفداران Nothing می خواهند این شرکت وارد بخش های مختلف شود، زیرا محصولات آنها نه تنها معروف بلکه قابل اعتماد هستند. سال گذشته یکی از کارشناسان اطلاعاتی از مدیر عامل شرکت در مورد ورود به بخش لپ‌تاپ از طریق توییتی پرسید که کارل پی در پاسخ به این سوال گفت، این شرکت مفاهیم مختلفی در ذهن دارد، اما هنوز برای آنها زود است که وارد بخش جدیدی شوند زیرا در ابتدای راهند.

بیشتر بخوانید  ناتینگ فون 2 و کسب تاییدیه NBTC تایلند

در حال حاضر این شرکت تنها محصولات کمی را در این دو دسته معرفی کرده، بنابراین تا ورود به عرصه ها دیگر راه زیادی باقی مانده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ناتینگ فون 2 و کسب تاییدیه کره

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *