مک بوک و ساعت های اپل به مدار آیفون 10 مجهز خواهند شد

اپل

بر اساس آن چه که در گزارش جدیدی  که توسط مینگ چی کو , تحلیل گر موسسه‌ی KGI , ارائه شده است , گویا شرکت بزرگ و جهانی اپل ساعت های هوشمند و مک بوک های خود را به فناوری آیفون 10 مجهز خواهد ساخت. از قرار معلوم اپل قصد دارد این فناوری را در محصولات سال 2018 به کار گرفته و آن را در این محصولات اجرا کند.

در این گزارش فعالیت ها و عملکرد های شرکت اپل در سال 2018 بررسی و بحث شده است , بنا بر آن چه که در گزارش مینگ چو منتشر شده , کمپانی اپل تصمیم گرفته از فناوری و تکنولوژی که در ساخت مدار های آیفون 10 استفاده کرده , برای تولید مک بوک ها و ساعت های هوشمندی که در سال 2018 عرضه خواهند شد , استفاده کند.

مدار های LCP-FPCB دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی هستند , از جمله می توان به سرعت بالای انتقال اطلاعات و عدم تاخیر یا تاخیر بسیار ناچیز در ارسال دیتا اشاره کرد. فناوری مدار هایی که در آیفون 8 و آیفون 10 به کار رفته بسیار منعطف بوده و با به کار گیری  پلیمر کریستال مایع , بورد های مورد استفاده در آیفون 10 و آیفون 8 را تولید کرده اند. در آیفون 10 هم در بورد های ماژل دوربین ترو دپث و هم در طراحی آنتن به کار برده شده اند اما در آیفون 8 فقط برای بورد هایی که برای آنتن دهی طراحی شده اند مورد استفاده قرار گرفته اند.

کمپانی اپل قصد دارد تکنولوژی جدیدی که بر روی آیفون 10 استفاده کرده است را در تمامی دستگاه های خود استفاده نماید تا بتواند تمام کاربران را با استفاده از این ویژگی ها راضی نگاه دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  AirPods جدید اپل با پورت USB-C همراست

نظرات در مورد : مک بوک و ساعت های اپل به مدار آیفون 10 مجهز خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *