مک بوک ایر اولد اوایل 2024 معرفی می شود

مک بوک ایر اولد اوایل 2024 معرفی می شود

پیشتر شایعه شد که اپل روی مک بوک های مجهز به پنل اولد مشغول کار است. مک بوک هایی که هنوز رونمایی نشدند و تنها شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آنها هستیم. براساس گزارش تازه انتشاریافته، گویی برند کوپرتینویی قصد دارد بزودی چنین مدلی ارائه دهد.

طبق گزارش های تازه انتشاریافته، مک بوک ایر جدید اپل می تواند اولین دستگاه مک بوکی باشد که دارای صفحه نمایش OLED است و عرضه این مدل جدید احتمالا در اوایل سال 2024 رخ خواهد داد.

طبق اخبار قبلی، مک بوک ایر آینده از یک فناوری OLED به نام (tandem stack) استفاده خواهد کرد که نوعی فناوری OLED پیشرفته بوده و طول عمر نمایشگر را بهبود می بخشد، کارایی انرژی را افزایش داده و روشنایی را ارتقا خواهد داد.

در حالی که مک بوک ایر به استفاده از پنل های OLED منتقل خواهد شد، مک بوک پرو برای مدتی دیگر به استفاده از نمایشگرهای مینی ال ای دی ادامه خواهد داد و هیچ اطلاعاتی در مورد زمان تغییر مدل های پرو به OLED در دسترس نیست. در همین بین، غول فناوری مستقر در کوپرتینو همچنین در حال کار بر روی مک بوک ایر 13 و 15 اینچی جدید است که توسط چیپست اپل M3 هنوز معرفی نشده است.

اگرچه این شرکت چیزی در این مورد فاش نکرده، اما انتظار می‌رود که لپ‌تاپ‌های جدید در ژوئن امسال و در WWDC 2024 معرفی شوند. اطلاعات بسیار کم است و نمی دانیم آیا در طراحی مک بوک ایر 2024 تغییر یافته است یا خیر. لپ تاپ هایی که بهار امسال توسط اپل معرفی می شوند همان مک بوک پروها هستند و دارای چیپست نسل جدید M اپل. چیپی که رقیب سرسختی برای پردازنده های دسکتاپی اینتل و AMD است.

هرچند دو شرکت مورد اشاره زمینه کاری متفاوتی دارند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اپل چیست و آیا شاهد مک بوک ایر در اوایل 2024 هستیم یا اینکه تنها شاهد یک شایعه بودیم. شایعه ای که همیشه منتشر شده و هیچ یک توسط اپل به تایید یا تکذیب پرداخته نمی شود.

در هر صورت این انتظار وجود دارد که مک بوک ایر با پنل نمایشگر اولد در آینده نزدیک از راه برسد.

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پرو مکس بسیار گران خواهد بود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک بوک ایر اولد اوایل 2024 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *