مکان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شد

مکان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شد

شایعاتی منتشر شد که ادعا می کند سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را برای رونمایی از Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 در کره جنوبی به جای ایالات متحده یا اروپا برگزار می کند. این شایعات از زمانی که سامسونگ رسما تایید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در کره جنوبی برگزار خواهد شد، درست از آب درآمد.

این تایید از سوی لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX آمده است. لی یونگ هی گفته که رویداد Galaxy Unpacked در سئول کره جنوبی برگزار می شود و در پاسخ به سوالی درباره دلیل میزبانی آن در کره جنوبی، یانگ هی گفت:

“زیرا کره معنادار و مهم است.”

لی یانگ هی نه تاریخ و نه محل برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را فاش نکرد، اما شایعات ادعا می کنند که این رویداد در 26 جولای طی COEX در Gangnam-Gu، سئول  انجام می گیرد.

انتظار می رود سامسونگ در این رویداد Unpacked از گوشی های تاشو گلکسی Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 به همراه سری Galaxy Watch6 رونمایی کند. همچنین ممکن است شاهد رونمایی این شرکت کره ای از هدست واقعیت ترکیبی (MR)  باشیم، اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

در اخباری دیگر سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 است که انتظار می‌رود اواخر امسال برگزار شود. افشای اطلاعات اخیر نگاهی اجمالی به طراحی مدل مورد انتظار گلکسی واچ 6 کلاسیک ارائه می کند. رندرهای سه بعدی مبتنی بر CAD، به لطف افشاگر صنعت OnLeaks با همکاری MySmartPrice، عناصر کلیدی طراحی ساعت هوشمند را آشکار کرد.

تصاویر فاش شده گلکسی واچ 6 کلاسیک را در رنگ مشکی براق به نمایش می گذارند. این دستگاه دارای یک قاب فلزی بادوام و یک مچ بند سیلیکونی راحت با یک گیره مغناطیسی است. قابل ذکر بوده که ساعت یک صفحه نمایش دایره ای 1.47 اینچی Super AMOLED دارد که با یک قاب چرخان ضخیم احاطه شده که یادآور گلکسی واچ 4 کلاسیک محبوب است.

در سمت راست قاب، Galaxy Watch 6 Classic دارای دو دکمه است، در حالی که سمت چپ تمیز و بدون تزئین باقی می ماند. در پشت ساعت هوشمند یک سنسور ضربان قلب و سنسورهای PPG (Photoplethysmography) قرار دارد که نشان دهنده تمرکز بر قابلیت های پیشرفته نظارت بر سلامت است.

بیشتر بخوانید  شایعات حاکی از عملکرد بهتر اگزینوس 2100 نسبت به اسنپ دراگون 875 است

اگرچه مشخصات خاصی در این افشاگری فاش نشده، اما صاحبان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که Galaxy Watch 6 Classic طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند فشارسنج، تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، ECG، ژیروسکوپ، GPS، NFC، ردیابی خواب و سنسور دما را ارائه دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مکان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *