موتورولا Razr+ در برخی مناطق نام دیگری دارد

موتورولا Razr+ در برخی مناطق نام دیگری دارد

Moto Razr+ قرار است اواخر امسال به عنوان جدیدترین گوشی تاشو این برند و به‌عنوان یک ارتقاء نسبت به مدل سال گذشته وارد بازار شود. این گوشی هوشمند اخیراً گواهینامه 3C را دریافت کرده که نشان می دهد موتورولا شروع به آماده شدن برای عرضه آن کرده است. در جدیدترین اخبار، Moto Razr+ در سایت های گواهی TDRA امارات و REL کانادا مشاهده شده است. با این حال، دستگاه نام متفاوتی در برخی بازارها داشته که از جمله باید به Moto Razr 40 Ultra اشاره کرد

برای یادآوری، Moto Razr+ اخیراً گواهی اجباری 3C چین را با شماره مدل XT2321-1 دریافت کرده است. در وب سایت های TDRA و REL با همان شماره مدل مشاهده شد. با این حال، آژانس امارات پیشنهاد می کند که این گوشی هوشمند Moto Razr 40 Ultra نام خواهد داشت. این می تواند بدان معنی باشد که شرکت تحت مالکیت لنوو می تواند بسته به منطقه، گوشی را با نام های مختلف بفروشد.

با توجه به گواهی ها، می توانیم فرض کنیم که چین و کانادا Moto Razr+ را دریافت خواهند کرد و باقی جهان ممکن است Moto Razr 40 Ultra را دریافت کنند. عملاً این موضوع برای مشتریان تفاوتی نداشته زیرا تنها نام متفاوت بوده و در باقی موارد یکی هستند.

موتورولا تمایل دارد اسم‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود را بسته به جایی که در آن فروخته می‌شود، بگذارد. برای مثال، مدل‌های Moto Xn معمولاً هنگامی که در سطح جهانی (خارج از چین) عرضه می‌شوند، به عنوان دستگاه‌های Moto Edge برچسب‌گذاری می‌شوند. آخرین نمونه از این گوشی Moto Edge 40 Pro است که در اصل همان گوشی Moto X40 بوده که اوایل امسال در چین عرضه شد.

در حالی که دلایل دقیق روند تغییر برند موتورولا ناشناخته مانده، یک توضیح ممکن می تواند این باشد که این یک استراتژی بازاریابی برای جذاب تر کردن دستگاه ها در آن مناطق است. به عنوان مثال، سری Edge در حال حاضر در بازار بین المللی محبوبیت پیدا کرده است، بنابراین منطقی است که این شرکت دستگاه های بیشتری را با نام تجاری “Edge” عرضه کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه موتورولا چیست.

بیشتر بخوانید  موتورولا امسال چهار گوشی Edge رونمایی می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موتورولا Razr+ در برخی مناطق نام دیگری دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *