موتورولا و رونمایی از چند لوازم خانگی جدید

شرکت موتورولا را بیشتر به عنوان تولیدکننده گوشی هوشمند می شناسند اما گویی این برند زیرمجموعه لنوو تصمیم گرفته چند لوازم خانگی از جمله یخچال، کولر و ماشین لباسشویی نیز به سبد محصولات خود بیافزاید.

این کمپانی طی رویدادی در هند از محصولاتی رونمایی کرده تا به رقابت با ال جی و سامسونگ بپردازد.

کولرهای گازی موتورولا

موتورولا 5 مدل کولرگازی معرفی کرده که همگی دارای کمپرسور دوار 5 سرعته هستند و پرهایی دارد که در چهار جهت به پخش باد در هوا می پردازد. در سایر قابلیت ها باید به TruWiFi، سیستم خنک کننده Surroundcoolx، قابلیت Geo-Fencing و اینورتر دوگانه پرداخت. همچنین ویژگی هایی نظیر رطوبت زدایی، حالت خواب، حالت تمیزکننده اتوماتیک هوا و درجه خودکار مجهز است. قابلیت TruWiFi به کاربر اجازه می دهد از طریق گوشی هوشمند کنترل هوشمندانه ای روی کولر داشته باشند.

قابلیت Geo-Fencing هم هنگامی که افراد وارد یا خارج از اتاقی قرار می گیرند، روشن یا خاموش خواهد شد. با قابلیت اینورتر دوگانه 20 درصد کارایی کولر افزایش یافته و میزان تولید صدا هم کاهش پیدا می کند. با فناوری Surroundcoolx هم افراد می توانند طی ثانیه دمای اتاق را به 18 درجه سانتیگراد برسانند.

یخچال موتورولا

موتورولا بیش از سه مدل یخچال را معرفی کرده که به عنوان 507، 533 و 592L شناخته می شوند. همگی این یخچال ها خروجی آب داشته و از نمایشگر لمسی بهره می برند. همچنین فناوری TruSmart هم برای آنها تدارک دیده شده تا قابلیت هایی نظیر سرمای سریع، حالت تعطیلات و نوشیدنی را ارائه دهند. کاربران این توانایی را دارند تا با قابلیت TruWiFi از طریق گوشی هوشمند خود یخچال ها را کنترل کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند اعمالی مثل تنظیم دما و تغییر حالت را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند.

ماشین لباسشویی موتورولا

موتورولا 5 مدل لباسشویی معرفی کرده که همانند سایر لوازم خانگی دارای فناوری TruWiFi برای کنترل هوشمند از طریق گوشی هوشمند هستند. به گفته موتورولا با دمای 85 درجه این لباسشویی ها 99 درصد باکتری های لباس را از بین خواهند برد. موتور اینورتر نسبت به مدل های معمولی 50 درصد عملکرد بهتری دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

نظرات در مورد : موتورولا و رونمایی از چند لوازم خانگی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *