مشخص شدن تاریخ رونمایی پهپاد Mavic 3 Classic دی جی آی

مشخص شدن تاریخ رونمایی پهپاد Mavic 3 Classic دی جی آی

ظاهرا DJI در حال آماده شدن است تا به زودی پهپاد جدیدی از سری محبوب Mavic خود را به بازار عرضه کند. این شرکت اعلام کرده است که پهپاد آتی Mavic 3 Classic در 2 نوامبر 2022 رونمایی خواهد شد. بنابراین آنچه تاکنون می دانیم این است.

طبق یک تریلر رسمی، سازنده پهپاد چینی قرار است Mavic 3 Classic جدید را در تاریخ 2 نوامبر معرفی کند. گمان می رود پهپاد آینده مورد بحث از سری Mavic باشد زیرا لنز دوربینی که در تیزر اخیراً به اشتراک گذاشته شده دیده شده است. . حسگر تقریباً مشابه دوربین Hasselblad در DJI Mavic 3 است. اگرچه این مدل فاقد برند و لنز تله فوتو بود. اما به نظر می‌رسد که نسخه ارزان‌تر پهپاد Mavic 3 ممکن است کلاسیک باشد که ماه آینده در رویداد Explore Vivid به طور رسمی معرفی می‌شود.

علاوه بر این، پهپاد جدید نیز شبیه به نشت تصاویر اخیر Mavic 3 Classic است که توسط WinFuture به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این، پهپاد Mavic 3 نیز قبلاً از وب سایت گواهی FCC عبور کرده بود. اگر این برند تصمیم بگیرد Mavic 3 Classic را با قیمت تهاجمی به بازار عرضه کند، می‌توان انتظار داشت که این مدل کاملاً یک گزینه جذاب باشد که می‌تواند با پهپادهای سری Mini 3 موجود این شرکت نیز رقابت کند.

در حال حاضر، مشخص نیست که Mavic 3 Classic چقدر قیمت دارد. اگرچه، می توان انتظار داشت که این مدل در حدود 1400 دلار آمریکا به فروش برسد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک حدس و گمان است، بنابراین فعلاً باید این خبر را شایعه دانست و برای به روز رسانی های بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پهپاد دی جی آی Mavic 3 Pro معرفی شد

نظرات در مورد : مشخص شدن تاریخ رونمایی پهپاد Mavic 3 Classic دی جی آی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *