مدیرعامل Take-Two به دنبال افزایش قیمت بازی ها

مثل همیشه ، وقتی نسل جدید کنسول ها راه اندازی می شوند ، یک زمان هیجان انگیز است. نوامبر گذشته شاهد عرضه PS5 و Xbox Series X / S با تعداد زیادی بازی برای انتخاب بودیم. با این حال ، همه اوقات خوش نبود ، زیرا همچنین برخی از ناشران شاهد افزایش قیمت نسخه های بعدی فقط برای بازی های جنسیتی بودند ، مانند 70K 2K’s NBA 2K21. Call of Duty نیز وجود داشت و سونی تأیید کرد که آنها نیز برای عناوین فقط PS5 خود تا 70 دلار پیاده روی خواهند کرد (و ظاهراً به فکر بیشتر هم بود). و مدیر عامل شرکت Take-Two فکر می کند شما آماده هستید.

اشتراوس زلنیک در کنفرانس فناوری ، رسانه و مخابرات مورگان استنلی سخنرانی کرد، و هنگامی که در مورد افزایش قیمت صحبت می کرد ، او گفت که احساس می کند زمان آن فرا رسیده است ، و اشاره کرد که چرا آنها مدتهاست که افزایش رسمی قیمت نداشته اند زمان. زلنیک گفت که در نهایت احساس می کند مصرف کنندگان برای تغییر آماده هستند.

وی گفت: “از نظر قیمت گذاری ، ما 70 دلار برای NBA 2K21 اعلام كردیم.” “نظر ما این بود که ما مجموعه ای فوق العاده از تجربیات و قابلیت پخش مجدد را ارائه می دهیم. آخرین بار در ایالات متحده در سال های 2005-2006 افزایش قیمت خط مقدم بود. بنابراین ما فکر می کنیم که مصرف کنندگان برای آن آماده بودند.

بازی های نسل نهمی گران می شود

“نظر ما این است که همیشه ارزش بیشتری نسبت به آنچه که هزینه می کنیم ارائه دهیم تا مطمئن شویم که هم تجربه و هم هزینه آن برای مصرف کننده مثبت است.”

زلنیک ادامه داد: “همه ما به طور خلاصه می دانیم که حتی اگر یک تجربه مصرف کننده را دوست دارید ، اگر احساس می کنید برای آن بیش از حد هزینه شده اید ، این تجربه را خراب می کند و نمی خواهید دوباره آن را تجربه کنید.” “اگر به یک رستوران زیبا بروید و یک تجربه عالی و یک وعده غذایی عالی داشته باشید ، اما چک دو برابر آنچه فکر می کنید باید باشد ، هرگز برنخواهید گشت.

“ما همیشه می خواهیم مصرف کنندگان احساس کنند که ما بیش از آنچه در ازای آن می خواهیم ، تحویل می دهیم. این برای هزینه های مکرر مصرف کننده نیز صادق است. ما اینجا هستیم تا مصرف کنندگان را فعال و مشارکت دهیم و اگر این کار را انجام دهیم ، درآمدزایی دنبال می شود. “

در حالی که اکثر عناوین هنوز 59.99 دلار است ، اما هنوز هم نسلی هستند. ما شاهد هستیم که شرکت های بیشتری با قیمت 69.99 دلار فقط برای نسل بعدی استفاده می کنند ، مانند Final Fantasy 7 Remake Intergrade که اخیراً اعلام شده است. قیمت ها برای اروپا و آسیا بیشتر متفاوت است ، اما به نظر می رسد افزایش نوعی از استاندارد در هر منطقه استاندارد باشد. به نظر می رسد ، آماده است یا نه ، اینجاست که بماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مدیرعامل Take-Two به دنبال افزایش قیمت بازی ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *