مجموعه PlayStation Plus برای PS5 از 9 می 2023 در دسترس است

مجموعه PlayStation Plus برای PS5 از 9 می 2023 در دسترس است

PlayStation مجموعه بازی های رایگان خود را برای PlayStation 5 غروب می کند. مجموعه PlayStation Plus با این کنسول در نوامبر 2020 راه اندازی شد و مجموعه ای از بازی های درجه یک PS4 را به اعضای PS Plus ارائه کرد تا آنها را با دستگاه های جدید خود راه اندازی کنند. آنها برای تقویت صف بازی تا زمانی که بهترین بازی های PS5 ظاهر شوند ایده آل بودند.

در ابتدا 20 بازی ارائه می‌کرد، برخی از آنها با پیشرفت‌هایی مانند نرخ فریم بالاتر در هنگام اجرا بر روی PS5، و اکنون 19 عنوان را فهرست می‌کند که می‌توانید دانلود و بازی کنید. با این حال، با سیستم جدیدتر PS Plus و دو کاتالوگ سنگین از بازی های کلاسیک و یکپارچهسازی با سیستمعامل، به نظر می رسد این مجموعه محکوم به فنا است.

خوشبختانه، اعضای PS Plus که تا 9 مه 2023 بازی‌های این مجموعه را پس‌خرید می‌کنند، همچنان می‌توانند پس از آن به‌طور نامحدود آن‌ها را دانلود و بازی کنند، تا زمانی که به اشتراک در رده‌های PS Plus Essential، Extra یا Premium ادامه دهند.

پلی استیشن برنامه های خود را در یک پست وبلاگی فاش کرد و همچنین تأیید کرد که در آینده عناوین جدیدی را به کاتالوگ بازی ها اضافه خواهد کرد. همچنین متعهد است که به ارائه بازی های ماهانه به اعضای PS Plus ادامه دهد. می‌توانید جدیدترین انتخاب عناوین «رایگان» را در اینجا ببینید: بازی‌های رایگان PS5 و PS4 PS Plus Essential برای فوریه 2023 – OlliOlli World و موارد دیگر.

PlayStation Plus 6.99 پوند / 9.99 دلار / 8.99 یورو در ماه برای برنامه Essential هزینه دارد که امکان بازی آنلاین در تعداد زیادی بازی چند نفره و مجموعه ای از عناوین رایگان را در هر ماه فراهم می کند. یک طرح PS Plus Extra 10.99 پوند / 14.99 دلار / 13.99 یورو در ماه هزینه دارد و همین مبلغ را به همراه دسترسی به کاتالوگ 100 بازی PS4 و PS5 ارائه می دهد. و در نهایت، یک رده PS Plus Premium کاتالوگی از بیش از 100 بازی قدیمی و کلاسیک را اضافه می کند، به علاوه برای بسیاری از آنها استریم ابری. هزینه آن 13.49 پوند / 17.99 دلار / 16.99 یورو در ماه است.

بیشتر بخوانید  جزئیات تایید شده برای فرمور ۲.۵۰ PlayStation 4

برنامه های سه ماهه و سالانه نیز وجود دارد، اگر می خواهید با پرداخت از قبل کمی پس انداز کنید. ما به ویژه توصیه می کنیم که God of War و Days Gone را قبل از پایان ضرب الاجل از مجموعه بازخرید کنید زیرا هر دو پشتیبانی از نرخ فریم PS5 را افزایش داده اند. آنها خیره کننده به نظر می رسند.

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Crash Banidcoot N. Sane Trilogy
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV Royal Edition
God of War
Infamous Second Son
Monster Hunter World
Mortal Kombat X
Ratchet & Clank
Resident Evil 7: Biohazard
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Uncharted 4: A Thief’s End
Until Dawn

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مجموعه PlayStation Plus برای PS5 از 9 می 2023 در دسترس است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *