مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ SE رونمایی کرد

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ SE رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی لپ تاپ اقتصادی جدید سرفیس لپ تاپ SE را با طراحی شبیه به سری سرفیس و مشخصات کلیدی ایده آل رونمایی کرد. این نوت بوک بزودی با قیمتی کمتر از 300 دلار عرضه می شود.

مایکروسافت از Surface Laptop SE رونمایی کرد. این نوت بوک با قیمت مقرون به صرفه با لپ تاپ هایی که روی سیستم عامل کروم کار می کنند رقابت خواهد کرد. Surface Laptop SE روی ویندوز 11 SE کاملاً جدید اجرا می شود که عمدتاً برای دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده است. از این رو، Surface Laptop SE به طور انحصاری به مدارس و دانش آموزان فروخته می شود.

سرفیس لپ تاپ SE دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی TFT LCD است که وضوح 1366 در 768 پیکسل HD و نسبت تصویر 16:9 ارائه می دهد. این  دستگاه از پردازنده ساده Celeron N4020 یا N4120 اینتل برخوردار است. گذشته از آن نوت بوک با 4 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی eMMC با ظرفیت 64 گیگابایت / 128 گیگابایت ارائه می شود. دارای دوربین 1 مگاپیکسلی HD برای تماس های ویدیویی است.

در بخش ارتباطی، Surface Laptop SE یک پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت DC و یک جک 3.5 میلی متری صدا دارد. ناگفته نماند که باید به بلندگوهای استریو، عمر باتری 16 ساعته و وزن 1.1 کیلوگرمی اشاره کرد.

مایکروسافت قطعات یدکی Surface Laptop SE را از طریق شرکای مجاز خود به مدارس می فروشد. این به مدارس امکان می دهد که قطعات را در محل بدون نیاز به ارسال آنها به مرکز تعمیر تعویض کنند.

سرفیس لپ تاپ SE قرار است تا اوایل سال 2022 در بازارهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و ژاپن عرضه شود. مدل پایه 4 گیگابایتی + 64 گیگابایتی با قیمت 249 دلار، در حالی که نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی آن 329 دلار قیمت خواهد داشت. در آینده، برندهایی مانند Acer، Dell، HP، Lenovo، Fujitsu، Positivo و JK-IP لپ‌تاپ‌های مجهز به Windows 11 SE را نیز عرضه خواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت سرویس اسکای درایو را به One Drive تغییر نام می دهد

نظرات در مورد : مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ SE رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *