لینکدین با قابلیت جالبی همراه می شود

بدون شک لینکدین را باید یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب کسب و کار دانست. شبکه ای که میلیون ها نفر در عرصه کسب و کار به استفاده از آن می پردازند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در پس ارسال رزومه برای شرکت‌های مختلف، فرد تماس گیرنده نام یا فامیل شما را به شیوه صحیح تلفظ نکرده باشد. این مشکل برای آن دسته از افراد با اسم و فامیل خاص بیشتر رخ می‌دهد. پیروی همین موضوع لینکدین به تازگی از قابلیتی رونمایی کرده که امکان ضبط و بارگذاری تلفظ صحیح نام کاربران در پروفایل آن‌ها را می‌دهد.

هر فایل حداکثر 10 ثانیه بوده و افراد می‌توانند با فشردن روی گزینه بلندگو فایل را دریافت کنند تا بتوانند تلفظ نام را بشنوند. ناگفته نماند این ویژگی را در صفحه رسمی  Joseph Akoni مدیر ارشد لینکدین می‌توانید پیدا کنید. او معتقد است 99 درصد افراد موفق نشدند به تلفظ صحیح نام آن بپردازند و این موضوع برای Akoni جالب بود تا این قابلیت به لینکدین افزوده شود تا افراد به سادگی نام وی را تلفظ کنند.

لینکدین و افزوده شدن ویژگی جدید

گفتنیست که کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه اندروید و iOS این شبکه اجتماعی عملیات ضبط و بارگذاری فایل موردنظر را انجام داده، اما امکان گوش دادن به آن از طریق همه پلتفرم‌های این شبکه اجتماعی قابل انجام است. پیش از این برخی گزارش‌ها از این موضوع خبر داده بودند که لینکدین در حال آزمایش قابلیتی شبیه به استوری است.

از ماه آینده لینکدین برای نزدیک 700 میلیون کاربر خود این قابلیت را به کار می گیرد. ناگفته نماند این شبکه اجتماعی روی قابلیتی مشابه برای افراد کم شنوا هم مشغول کار است و انتظار داریم بزودی دردسترس قرار گیرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود لینکدین چه برنامه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه یک حساب کاربری لینکدین را برای همیشه حذف کنیم؟

نظرات در مورد : لینکدین با قابلیت جالبی همراه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *