لپ تاپ Aspire Vero ایسر با بدنه پلاستیک بازیافتی معرفی شد

لپ تاپ Aspire Vero ایسر با بدنه پلاستیک بازیافتی معرفی شد

شرکت ایسر به تازگی لپ تاپ مجهز به ویندوز 11 خود را تحت عنوان Aspire Vero رونمایی کرده که از بدنه ای با پلاستیک بازیافتی برخوردار است. این لپ تاپ اگرچه حرفه ای نیست اما مشخصات مطلوبی دارد.

با عرضه مایکروسافت ویندوز 11، تولیدکنندگان مختلف عجله می کنند تا رایانه شخصی خود را که از آخرین نسخه سیستم عامل پشتیبانی می کند، عرضه کنند. یکی از این برندها شامل ایسر شده که  به تازگی لپ تاپ Aspire Vero  را عرضه کرد.

در حالی که ویندوز 11 بدون شک یکی از ویژگی های کلیدی آن است، کیفیت ساخت و مواد مورد استفاده هنوز جنبه قابل توجهی دارد. لپ تاپ سازنده رایانه تایوانی اولین لپ تاپی است که بر پایداری تمرکز کرده است. این نوت بوک جدید از پلاستیک های بازیافتی (PCR) استفاده شده برای شاسی و صفحه کلید ساخته شده است. علاوه بر این ، 30 درصد از کل شاسی با استفاده از پلاستیک PCR ساخته می شود در حالی که درپوش های صفحه کلید در حدود 50 درصد از PCR استفاده می شود.

این برند همچنین از بسته بندی قابل بازیافت 100 درصدی برای لپ تاپ استفاده می کند و 100 درصد پلاستیک قابل بازیافت نیز برای محافظت از آستین و صفحه کلید لپ تاپ و 85 درصد مواد بازیافتی حتی برای جعبه کارتن استفاده می شود. در زیر کاپوت ، Aspire Vero جدید دارای پردازنده Core i7 نسل 11 اینتل با گرافیک Iris Xe و 512 گیگابایت حافظه SSD است. در جلو ، صفحه نمایش دارای پنل 15.6 اینچی FHD است ، در حالی که لپ تاپ از WiFi 6 ، USB Type C ، دو درگاه USB نوع A و پورت HDMI 2.0 پشتیبانی می کند.

این لپ تاپ از فردا با برچسب قیمت 899.99 دلار آمریکا برای مدل i7 که با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD همراه می شود ، در دسترس خواهد بود. نسخه Core i5 اواخر این ماه عرضه می شود و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD عرضه می شود و 699.99 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر گیمینگ ایسر Predator X27U راهی بازار شد

نظرات در مورد : لپ تاپ Aspire Vero ایسر با بدنه پلاستیک بازیافتی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *