لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 ایسوس معرفی شد

لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 ایسوس معرفی شد

شرکت ایسوس به تازگی از لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 با نمایشگر اولد رونمایی کرد که نه تنها باید آن را رقیبی برای سرفیس پرو مایکروسافت دانست، بلکه یک مدل برجسته بوده که عملکرد بالایی دارد و خوش قیمت است.

این دستگاه به نمایشگر 13.3 اینچی اولد و صفحه کلید جداشدنی مجهز است. ایسوس اعلام کرد که با قیمت پایه 599.99 دلار بوده و صفحه نمایش OLED آن دارای نسبت تصویر 16:9 است و قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ می باشد. همچنین پشتیبانی 100 درصد از طیف رنگی DCI-P3 دارد و مدت زمان پاسخگویی این نمایشگر به 0.2 میلی ثانیه می رسد. گذشته از آن دارای سطوح نور آبی 70 درصد کمتر نسبت به پنل LCD هم است.

لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 زیبا و بادوام

لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 ایسوس معرفی شد

 

پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos، پردازنده ای چهار هسته ای اینتل با فرکانس 3.3 گیگاهرتز، باتری 50 وات ساعتی، دو پورت USB-C، یک جک صدا، اسلات کارت microSD، پشتیبانی از Wi-Fi 6 و یک سنسور اثرانگشت، برخی از ویژگی های VivoBook 13 است. VivoBook 13 Slate OLED همچنین دارای قلمی به نام Asus Pen 2.0 بوده که به صورت مغناطیسی متصل می شود و 4096 سطح فشار را به خود اختصاص می دهد. این قلم به همراه چهار نوک ارائه می شود تا افراد بتوانند آن را تعویض کنند.

نکته قابل توجه لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 این است که لولای نمایشگر تا 170 درجه قابل تغییر زاویه دارد. در بخش دوربین یک حسگر 13 مگاپیکسلی در عقب و یک حسگر 5 مگاپیکسلی در بخش جلو تعبیه شد. به گفته ایسوس محصول جدید از دسامبر امسال با قیمت پایه 599 دلار به همراه سیستم عامل ویندوز 11 هوم مایکروسافت از فروشگاه های معتبر قابل خریداری است.

جهت کسب جزئیات بیشتر نیز می توانید به وب سایت شرکت ایسوس مراجعه کنید. برند تایوانی درصدد است تا فهرست محصول خود را پیشرفته و بهتر از گذشته سازد تا بتواند در میدان رقابت موفق باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کروم بوک ایسوس ExpertBook CX54 معرفی شد

نظرات در مورد : لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 ایسوس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *