شمارش معکوس جایزه ۵ میلیارد تومانی بلو بانک شروع شد

شمارش معکوس جایزه ۵ میلیارد تومانی بلو بانک شروع شد

کمپین قرعه‌کشی بلوبانک که از پایان سال گذشته آغاز شده بود، به هفته نهایی و روز هیجان‌انگیز قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیونی نزدیک می‌شود. بخش جدید بلوکلاب در اپلیکیشن بلوبانک برای کاربران فعال شده است.

در این بخش، امتیازات قرعه‌کشی هر فرد به نمایش درمی‌آید تا او بداند میزان شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی چگونه است و برای افزایش امتیازات خود تلاش کند. اگر هنوز نامزد قرعه‌کشی نشده‌اید، هنوز فرصت شرکت دارید. برای شرکت در قرعه‌کشی، فقط با افزایش موجودی حساب خود تا ۲۰۰ هزار تومان و اخذ هر ۲۰۰ هزار تومان به عنوان یک امتیاز، شانس خود را افزایش دهید. به‌یاد داشته باشید که امتیازات در روزهای تعطیل رسمی، دو برابر محاسبه می‌شود.

قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» با ۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی در اواخر سال گذشته برگزار شد. با افزایش موجودی حساب خود تا ۲۰۰ هزار تومان، به طور رسمی وارد قرعه‌کشی می‌شوید و می‌توانید شانس برنده شدن در جوایز تعیین شده را پیدا کنید.

همچنین، با دعوت دوستان به بلوبانک و کسب امتیازات بیشتر می‌توانید شانس خود را افزایش دهید. برای کسب امتیازات، میزان موجودی حساب دوستان دعوت شده باید حداقل ۲ میلیون تومان باشد تا به ازای هر روز، پنج امتیاز دریافت کنید.
هرچقدر میزان موجودی حساب شما بیشتر باشد، امتیازات بیشتری به دست خواهید آورد و در روز قرعه‌کشی می‌توانید از حداکثر شانس خود برای برنده شدن در جوایز میلیونی بهره‌مند شوید. مراسم قرعه‌کشی در روز ۰۴/۰۳/۰۲ برگزار می‌شود و فرصت افزایش امتیازات تا روز قبل از آن وجود دارد.
بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان بوده و با ارائه خدمات آنلاین و از طریق اپلیکیشن، برای پاسخگویی به نیازهای قشر جوان و بانکی هموطنان، خدمات بانکی نوآورانه‌ای را به ایرانیان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانید به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شمارش معکوس جایزه ۵ میلیارد تومانی بلو بانک شروع شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *