قیمت مزدا 3 مدل 97 تیپ 4 نیم فول و فول

قیمت مزدا 3

قیمت مزدا 3 | یکی از خودروهای بسیار پرطرفدار امروزی که بیشتر جوانان علاقه مند به آن هستند، مزدا 3 می باشد که هم اکنون در بازار ایران به عنوان یکی از خودروهای پرفروش به حساب می آید. متاسفانه تنها موردی که در این خصوص وجود دارد این است که مزدا 3 ای که در بازار ایران به فروش می رسد مدل 2010 می باشد و مدل های جدیدتر آن به ایران وارد نشده اند؛ هم اکنون نیز در دو مدل فول و نیم فول توسط گروه خودروسازی بهمن به فروش می رسد و از لحاظ آپشنی با یکدیگر تفاوت دارند.

مدل فول و نیم فول این خودرو در سیستم مولتی مدیا و دوربین دنده عقب به همراه نصب مانیتورهای صندلی عقب این خودرو می باشد و همین آپشن های سبب تفاوت در قیمت این دو مدل به هنگام فروش شده است. از لحاظ فنی این دو خودرو تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و مشتریان می توانند بر اساس سلایق خود آن ها را انتخاب نمایند و سفارش دهند.

قیمت مزدا 3 مدل 97

قیمت مزدا ۳ تیپ ۴ مدل ۹۷ فول:

۱۲۸.۷۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت مزدا ۳ تیپ ۴ مدل ۹۷ نیمه فول:

 ۱۲۵.۴۶۰.۰۰۰ تومان

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی گروه خودروسازی بهمن منتشر شده است، قیمت مزدا 3 مدل فول صدو بیست و هشت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان اعلام شده است و قیمت مدل نیمه فول این خودرو صد و بیست و پنج میلیون و چهارصد و شصت هزار تومان اعلام شده است. تمامی قیمت های اعلام شده برای تیپ 4 این خودرو بوده و هیچ یک از مدل های قدیمی توسط گروه خودرو سازی بهمن عرضه نمی شوند.

از سایر ویژگی های مزدا 3 تیپ 4 می توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS+EBD)، تعویض دنده ی اتوماتیک و دستی به انتخاب شخص، حداکثر گشتاور 187 نیوتوت بر متر و قدرت 147 اسب بخار به همراه حجم موتور 2000 سی سی و استاندارد آلایندگی یورو 5 آن اشاره نمود.

 

مقالات پیشنهادی: لیست قیمت محصولات تویوتا مدل 97 و تمامی خودروهای مدل 2018 تویوتا

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت مزدا 3 مدل 97 تیپ 4 نیم فول و فول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *