قیمت آنلاین بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401

قیمت آنلاین بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401

مسیر اصفهان به تهران با اتوبوس، یکی از پرترددترین مسیرهای ایران است؛ چرا که بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند این مسیر را با سواری طی کنند و هزینه کمتری در سفر نیز داشته باشند. این مسیر زیبایی‌های قابل توجهی دارد و اتوبوس‌هایی که در این مسیر رفت‌و‌آمد دارند، کیفیت و خاطره سفر را لذت‌بخش‌ می‌کنند. اما قیمت بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401 چقدر است؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را بدانید و با این مسیر و نحوه خرید بلیط اتوبوس بین شهری بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

مسافت اصفهان تهران با اتوبوس چقدر است؟

مسافت اصفهان تهران با توجه به وسیله نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. معمولا با اتومبیل شخصی، تاکسی و اتوبوس بین 431 تا 449 کیلومتر است. این مسافت با قطار 410 کیلومتر و با هواپیما 338 کیلومتر خواهد بود که فاصله زمانی هر یک نیز متفاوت است.

معمولا بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند برای کاهش هزینه‌ها، مسافت اصفهان تا تهران را با اتوبوس طی کنند که این مسافت شامل سه مسیر است. در مسیر اول اتومبیل شما یا اتوبوس از شهر اصفهان وارد شیخ بهایی و جهاد می‌شود و به‌سوی بزرگراه خرازی حرکت می‌کند. پس از آن اتومبیل یا اتوبوس وارد بزرگراه آزادگان می‌شود و از مسیر شاهین شهر، مورچه خورت، میمه، دلیجان و سلفچگان عبور می‌کند. پس از آن وارد مسیر هریسان، ساوه، زاویه، رباط کریم و اسلام شهر می‌شوید و بعد از مدتی به تهران می‌رسید.

در مسیر دوم، اتوبوس یا تاکسی وارد خیابان شیخ بهایی و جهاد می‌شود و به سمت بزرگراه شهید خرازی حرکت می‌کند. پس از آن اتوبوس وارد بزرگراه آزادگان، شاهین شهر، مورچه خورت، میمه و دلیجان می‌شود و به سمت شهر قم پیش می‌رود. سپس از مسیر قم به طرف جاده قدیم تهران- قم حرکت می‌کند و وارد منطقه 11 تهران می‌شود.

در مسیر سوم تاکسی یا اتوبوسی که با آن همسفر هستید، از بزرگراه شهید خرازی عبور می‌کند و وارد بزرگراه شهید ردانی پور، بزرگراه چمران و بزرگراه شهید آقابابایی اصفهان می‌شود. پس از آن از بلوار زینبیه، خیابان لاله شمالی، حبیب آباد و کمشچه می‌گذرد و وارد جاده اصفهان- اردستان می‌شود. هنگامی که که اتوبوس یا تاکسی از کاشان و قم عبور کرد، به جاده قدیم تهران- قم وارد می‌شود تا به تهران برسد.

قیمت آنلاین بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران چگونه است؟

ممکن است با خودتان تصور کنید در یک روز گرم تابستانی باید به ترمینال کاوه اصفهان یا ترمینال صفه بروید و یک بلیط اتوبوس اصفهان به تهران تهیه کنید. در این مسیر شما باید زمان، هزینه و انرژی زیادی صرف کنید و گرمای تابستان را نیز تحمل کنید. حتی ممکن است پس از رسیدن به یکی از ترمینال‌های اصفهان، بلیط اتوبوس  https://www.alibaba.ir/bus-ticket  مورد نظرتان را پیدا نکنید یا زمان حرکت اتوبوس با برنامه، روز و زمان‌بندی شما متفاوت باشد. بنابراین چاره چیست؟

این روزها خرید بلیط اتوبوس بین شهری نیز به صورت اینترنتی شده است. این روش خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران  یا بر عکس  بلیط اتوبوس تهران اصفهان  مزیت‌های زیادی به همراه دارد. برای مثال شما در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی که در آن قرار دارید، می‌توانید از قیمت بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401 مطلع شوید و همه قیمت‌ها را با توجه به هزینه‌‌ای که در نظر دارید، مقایسه و بررسی کنید.

همچنین شما می‌توانید نوع اتوبوس، نوع شرکت اتوبوسرانی، کیفیت و درجه کیفی اتوبوس و حتی شماره صندلی خود را انتخاب کنید. این روش برای خانواده‌‌ها و خانم‌هایی که می‌خواهند همسفرهای صندلی بغل خود را بشناسند نیز گزینه خوبی خواهد بود. علاوه بر این، شما این فرصت را در اختیار دارید که زمان، روز و ساعت حرکت اتوبوس اصفهان به تهران و تهران به اصفهان را نیز انتخاب کنید.

بنابراین ابتدا به وب‌سایت گردشگری همچون سایت علی بابا بروید، سپس یک حساب کاربری به نام خود ثبت کنید. پس از آن گزینه اتوبوس را انتخاب و شهر مبدا و مقصد را تعیین کنید. در لیستی که برای شما باز می‌شود، قیمت، نام اتوبوس، شرکت و پایانه اتوبوسرانی، درجه کیفی اتوبوس و لیست و شماره صندلی‌ها و جنسیت افرادی که صندلی‌های اتوبوس را تهیه کرده‌اند، قرار دارد. بنابراین شما با ساده ترین روش ممکن و در کمترین زمان می‌توانید بلیط اتوبوس جاده‌ای و بین شهری را تهیه کنید.

قیمت آنلاین بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401

قیمت بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401

بهتر است بدانید که میزان سفر و تردد در تابستان زیاد است؛ بنابراین هر چه زودتر بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین رزرو کنید، برنامه‌هایتان دقیق‌تر انجام می‌شود. قیمت بلیط اتوبوس اصفهان به تهران بسیار متفاوت است و به عوامل مختلفی مثل شرکت اتوبوسرانی، زمان حرکت اتوبوس، درجه کیفی اتوبوس، نام اتوبوس، خدمات، سرویس‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و… بستگی دارد.

بنابراین ساده‌ترین روش آگاهی از قیمت اتوبوس اصفهان به تهران، مراجعه به سایت خرید بلیط اتوبوس مثل علی بابا است. شما می‌توانید در این سایت قیمت‌ها را با دقت و جزئیات بررسی کنید. با این حال این میزان قیمت از حدود صد هزار تومان آغاز می‌شود و خرید نوع بلیط اتوبوس بین شهری به انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت آنلاین بلیط اتوبوس اصفهان تهران تابستان 1401

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *