قطعی های سرور تلگرام

تلگرام

تلگرام به عنوان پر کار ترین و پر طرفدار ترین برنامه ای است که در جامعه امروزی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی دارد. بسیاری از افراد در سراسر جهان از این برنامه برای برقراری ارتباط , ارسال پیام , فیلم و عکس استفاده می کنند اما چند ساعتی بود که امروز این برنامه بدون دلیل و فیلترینگ از کار افتاد و از دسترس کاربران خارج شد. از ساعت یک بعد از ظهر روز دوشنبه این برنامه غیر فعال شده و کاربران نمی توانستند از این اپلیکیشن استفاده کنند. با بررسی مشکل ایجاد شده , احتمال می رود این اختلال از سرور های پیام رسان خود تلگرام نشات گرفته باشد چرا که در این ساعات امکان دسترسی و مراجعه به وبلاگ و وب‌ سایت این برنامه نیز وجود نداشت.

آمار شکایات و اعتراضات ثبت شده نشان می داد این اختلال فقط محدود به ایران نبوده و در سراسر جهان این مشکل ایجاد شده است. شرکت تلگرام در توییتر اعلام کرد استفاده از تلگرام در اروپا , خاورمیانه و شمال آفریقا امکان پذیر نبوده و متخصصان در تلاش هستند هر چه سریع تر این مشکل را بر طرف سازند.

بر اساس آن چه که خبرگزاری ورج اعلام کرده است تلگرام تنها برنامه پیام رسانی نبود که از ساعات گذشته دچار مشکل شده و تعدادی دیگر از اپلیکیشن ها نیز با اختلالات کاربردی و عملکردی رو به رو شده بودند , برخی از مسئولین اعلام کرده اند این مشکلات حداکثر چند ساعت ادامه داشته و سریعا این مشکلات بر طرف شد , هر چند علت این اختلال مشخص نیست ولی امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی صورت نگیرد و تلگرام نیز بعدا برای این مشکلات که چندبار در همین ماه اتفاق افتاده است، پاسخ منطقی داشته باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قطعی های سرور تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *