قابلیت های جدید اینستاگرام (نسخه 10.22)

پیام یکبار مصرف در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان اپلیکیشنی است که کاربران می توانند برای عکس برداری و اشتراک عکس ها و فیلم هایشان از آن استفاده نمایند  همچنین می توانیم ویدیو ها و عکس های دیگر کاربران را مشاهده کنیم . اگر به تازگی اینستاگرام خود را بروز کرده باشید ، متوجه می شوید که تغییراتی در آن ایجاد شده است این روزها اینستاگرام شاهد تغییرات زیادی بوده است . اینستاگرام نیز مانند دیگر اپلیکیشن های اجتماعی اقدام به ارائه ابزارهای خلاقانه و فلیترهای چهره نموده است که موجب می شود کاربران بتوانند ویدئو ها و سلفی های جذاب تری از خودشان به اشتراک بگذارند .

در نسخه های که در گذشته از اینستاگرام منتشر شده بود کاربران می توانستند از هشت فیلتر چهره استفاده کنند بگونه ی که با لمس گزینه چهره ، قادر بودند سلفی های متنوعی با کاراکترهای جذاب یا شبیه به حیوانات بگیرند و با دوستان خود در اشتراک بگذارند یا در استوری قرار بدهند . حالا ویژگی استیکرهای هشتگ نیز به قابلیت های پیشین افزوده شده است .

Rewind قابلیتی است که می توان ویدئوی را به صورت برعکس مشاهده نمود که خوشبختانه در نسخه بروز اینستاگرام شاهده آن بوده ایم.

پاک کن نیز از قابلیت های جدید اینستاگرام است در زمانی که در حال استفاده از قابلیت طراحی هستید می توانید برای پاک کردن طراحی از پاک کن استفاده کنید .

قابلیت های نسخه 10.22  : 

استیکرهای هشتگ

پاک کن

ارسال استوری (پست زمان دار)

Rewind

ارسال مستقیم تصاویر و فیلمها به دوستان

ایجاد افکت های مختلف بر روی تصاویر خود

و ….

 

اگر شما هم دوست دارید از این ویژگی های جدید استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما اینستاگرامتان را بروز کنید .

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

نظرات در مورد : قابلیت های جدید اینستاگرام (نسخه 10.22)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *