قابلیت های استفاده از Secret Chat در تلگرام

سکرت چت در اپلیکیشن تلگرام

قابلیت های استفاده از  Secret Chat در تلگرام  : یکی از اپلیکیشن های که این روزها در بین کاربران بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود اپلیکیشن تلگرام است . اپلیکیشن تلگرام به عنوان یکی از پرمخاطب ترین ، اپلیکیشن ها در شبکه های اجتماعی می باشد . در این اپلیکیشن پر کاربرد قسمتی با نام سکرت چت وجود دارد ، اما ممکن است در بین کاربران افرادی باشند که از قابلیت های سکرت چت اطلاعی نداشته باشند . در ادامه این پست قصد داریم به بررسی این قابلیت بپردازیم :

 

1)غیر فعال شدن قابلیت اسکرین شات

یکی ازقابلیت های جذابی که در این قسمت وجود دارد غیر فعال شدن امکان فوروارد در سکرت چت می باشد ، مثلا شما در حال چت با شخصی هستید که دوست ندارید از صفحه چت شما اسکرین شات داشته باشد . در صورتی که فرد این عمل را انجام دهد اگر شما در حال چت در سکرت چت باشید ، از این موضوع اطلاع پیدا خواهید کرد .

 

2)دارا بودن امنیت بالا

اگر دوست دارید در جایی چت کنید که هیچ ردپایی از چت شما باقی نماند به شما توصیه می کنیم به چت در سکرت چت بپردازید . پیام های که در این قسمت ارسال می شوند توسط سرورهای تلگرام پاک می شوند و به هیچ عنوان ذخیره نمی گردند .

 

3)غیرفعال سازی امکان فوروارد

گاهی این امکان وجود دارد که شخص بخواهد پیامی را برای دیگری فوروارد نماید اما جالب است بدانید این قابلیت در سکرت چت وجود ندارد .

 

4) عدم امکان ویرایش پیام

زمانی که شخصی پیامی را در سکرت چت ارسال کرد دیگر نمی تواند آن را ویرایش کند . عدم امکان ویرایش پیام در سکرت چت تلگرام یکی دیگر از قابلیت های جذاب آن است .

 

5) تعیین زمان برای حذف پیام

شما در سکرت چت می توانید برای نمایش زمان هر پیام ، تایمی را به دلخواه تعیین کنید . مثلا تعیین کنید که پس از ارسال هر پیام بعد از زمان 20 ثانیه پیام های شما پاک شوند . البته این محدودیت های زمانی تنها به پیام در سکرت چت خلاصه نمی شوند ، اگر فایلی را نیز برای طرف مقابل ارسال کنید می توانید محدودیت های زمانی را نیز مشخص نمایید .

 

نحوه ی استفاده از سکرت چت :

اگر میخواهید از این قابلیت استفاده کنید به بخش ایجاد پیام جدید در تلگرام( در قسمت بالا سمت راست ) بروید و سپس New Secret Chat   را لمس کنید یا می توانید به قسمت اطلاعات شخص مورد نظر بروید سپس New Secret Chat    را انتخاب کنید و شخصی را که تمایل دارید به چت بپردازید را انتخاب کنید . در نهایت باید منتظر تایید از سوی طرف مقابل شوید . پس از تایید می توانید محدودیت های زمانی را برای پیام های خود انتخاب نمایید .

نکته : با استفاده از این قابلیت تمامی پیام های که ارسال می شوند به گونه ای رمز نگاری می گردند که تنها شخص دریافت کننده می تواند آنها را مشاهده نماید این بدین معنا است که در طول مسیر کسی امکان دیدن پیام ها یا قفل گشایی آنان را نخواهد داشت .

نکته : در سکرت چت تنها می توانید با یک نفر به گفتگو بپردازید .

 

2/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : قابلیت های استفاده از Secret Chat در تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *