فناوری شارژ 240 واتی ریلمی در 8 دقیقه شارژ می کند

فناوری شارژ 240 واتی ریلمی در 8 دقیقه شارژ می کند

سامسونگ فردا پرچمداران نسل جدید خود را معرفی خواهد کرد، اما ما فکر نمی کنیم که شرکت کره جنوبی تلفن ها را با سرعت بالا شارژ همراه کند. اگر به خاطر داشته باشید، سریع‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا با سرعت شارژ 45 وات است. مضحک به نظر می رسد. اما باید سامسونگ را نیز درک کنیم که پس از انفجار نوت 7 هراس دارد. به هر حال، فردا، یکی دیگر از سازنده‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند، Realme، فناوری سریع‌ترین شارژ جهان را معرفی خواهد کرد.

ما چند ماه است که در مورد این موضوع صحبت می کنیم. در این مدت به شما اطلاع دادیم که فناوری شارژ سریع 240 واتی Realme در 9 دقیقه خون رگ های گوشی را پر می کند. اولین گوشی که از فناوری سریع‌ترین شارژ روی کره زمین پشتیبانی می‌کند، باید Realme Gt Neo 5 باشد. این شرکت می‌گوید که این فناوری «فصل آخر شارژ فلش گوشی‌های هوشمند» خواهد بود. اما ما مطمئن هستیم که این محدودیت نیست. خوب، یک دلیل عینی وجود دارد که چرا شرکت چنین فکر می کند. استاندارد USB-C 2.1 در حال حاضر حداکثر توان 240 وات در 48 ولت/5 آمپر را پشتیبانی می کند.

یک وبلاگ نویس Weibo عکسی را نشان داد که در آن OnePlus Ace Pro (اکنون توسط OPPO، شرکت مادر Realme مدیریت می شود) تنها در 8 دقیقه و 9 ثانیه به 100٪ شارژ می شود. برای یادآوری، گوشی شرکت کننده در تست دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است.

بنابراین، رکورد دیگری را خواهد شکست و از Redmi Note 12 Pro پیشی خواهد گرفت. به عنوان یادآوری، این اولین گوشی هوشمند جهان است که به طور کامل در یک دوره تک رقمی، 9 دقیقه شارژ می شود. همچنین باید iQOO 11 Pro را به یاد بیاوریم که دارای فناوری شارژ سریع 200 واتی است. اما دومی اجازه می دهد تا باتری در 10 دقیقه به طور کامل شارژ شود. همانطور که می بینید، اکنون، OEM های اصلی دقایقی با هم مبارزه می کنند.

به هر حال، بیایید به فناوری شارژ سریع Realme برگردیم. پارامتر خروجی شارژر این فناوری شارژ سریع 240 واتی 24 ولت 10 آمپر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعات سخت افزاری ریلمی GT Neo 6

نظرات در مورد : فناوری شارژ 240 واتی ریلمی در 8 دقیقه شارژ می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *