فروش سال گذشته پیکسل واچ 900 هزار دستگاه بود

فروش سال گذشته پیکسل واچ 900 هزار دستگاه بود

در سال های اخیر، ساعت های هوشمند به طور فزاینده ای در بین مصرف کنندگان محبوب شده اند. این دستگاه‌های پوشیدنی طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراتر از زمان‌سنجی سنتی، مانند ردیابی تناسب اندام، پایش ضربان قلب و حتی پرداخت‌های موبایلی را ارائه می‌کنند. با ظهور دستیارهای هوشمند مانند Siri و Google Assistant، کاربران همچنین می‌توانند کارهایی مانند ارسال پیام، برقراری تماس و تنظیم یادآوری‌ها را از طریق ساعت هوشمند خود بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی‌های هوشمند خود انجام دهند.

راحتی و کارایی ساعت‌های هوشمند، آن‌ها را به انتخابی محبوب برای افرادی که در حال حرکت هستند و می‌خواهند در ارتباط باقی بمانند و اهداف سلامت و تناسب اندام خود را حفظ کنند، تبدیل کرده است. ساعت هوشمند خود گوگل، پیکسل واچ، پس از مدت ها گمانه زنی در سال 2022 عرضه شد. طبق آخرین اخبار، منابع اعلام کرده اند که این شرکت 880000 ساعت پیکسل در سه ماهه پایانی سال گذشته به فروش رسانده است.

ذکر این نکته ضروری است که بین تعداد واحدهای “ارسال شده” و واحدهای “فروش” تفاوت وجود دارد. تعداد واحدهای ارسال شده به تعداد دستگاه های ارسال شده به خرده فروشان برای فروش اشاره دارد، نه تعداد دستگاه های فروخته شده به مصرف کنندگان.

با این حال، توجه به این واقعیت که علیرغم کاهش 18 درصدی بازار پوشیدنی ها در مقایسه با سه ماهه چهارم 2021، هنوز هم بسیار چشمگیر است، گوگل توانست جایگاه دوم را از نظر عرضه ساعت های هوشمند حفظ کند. این به تبلیغات تبلیغاتی پیکسل واچ جدید و کاهش قابل توجه فروش ساعت های گلکسی سامسونگ نسبت داده می شود. در حالی که ممکن است تعداد گوگل در مقایسه با 12 میلیون واحد اپل واچ عرضه شده در همان دوره کم باشد، اما هنوز هم برای دستگاه جدیدی که در سه ماهه گذشته راه اندازی شد قابل ستایش است.

Pixel Watch دارای یک صفحه نمایش شیشه ای دایره ای شکل و گنبدی است که توسط Corning Gorilla Glass 5 مقاوم در برابر خش و بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ محافظت می شود. این ساعت نسبتاً کوچک‌تر از اکثر ساعت‌های هوشمند درجه یک است و برای افرادی که مچ‌های کوچکی دارند ایده‌آل است. اندازه بدنه آن 41 میلی متر و ضخامت آن 12.3 میلی متر است. همچنین سبک وزن است و تنها 32 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید  هدفون Pixel Buds Pro گوگل در راه است

در مورد قدرت پردازش، این ساعت از تراشه قدیمی‌تر Exynos 9110 سامسونگ استفاده می‌کند که آخرین بار در Samsung Galaxy Watch 3 دیده شده بود. با این حال، این ساعت دارای یک پردازنده کمکی Cortex M33 برای بهینه‌سازی عمر باتری است. همچنین دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. احتمال زیادی وجود دارد که گوگل در حال کار بر روی دنباله ای برای پیکسل واچ با مشخصات پیشرفته باشد و طرفداران قطعا مشتاقانه منتظر آن خواهند بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش سال گذشته پیکسل واچ 900 هزار دستگاه بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *