عینک جدید گوگل قادر به پشتیبانی از پخش موسیقی خواهد بود.

پخش موسیقی با عینک جدید گوگل

مهندسان گوگل در صددند ویژگی پخش موسیقی را به عینک گوگل Google Glass اضافه نمایند ، عینک جدید گوگل از تکنولوژی بالایی ساخته شده است  .

Google Glass goes from eyes to ears with music support, new earbuds
Google Glass goes from eyes to ears with music support, new earbuds

گوگل در حال اضافه کردن نرم افزار پخش موسیقی در عینک جدید خود است ، سیستمی شبیه به پخش موسیقی که امروزه در گوشی های هوشمند اندرویدی بکار می رود. در این سیستم ، کاربر با گفتن نام آهنگ و موسیقی ، آنرا در عینکش گوش کند ، تنها کافی است نام آهنگ رو بگید تا عینک گوگل شروع به خواندن آهنگ مورد نظر شما بکند. همچنین کاربران می توانند از بین آهنگ های خواننده گان و آهنگ سازان جهان موسیقی های مورد علاقه شان را انتخاب نمایند.

همچنین کاربر می تواند با گفتن جمله خوب عینک کدام آهنگ رو پخش می کنی ، به آهنگ تصادفی از کتابخانه عینک گوش کنه جالبه نه؟ کاش ما هم در ایران میتونستیم به این عینک ها دسترسی داشته باشیم ، به نظر شما می تونیم؟

پخش موسیقی با عینک جدید گوگل
پخش موسیقی با عینک جدید گوگل

براساس خبر های منتشر شده در نیویورک تایمز و سایر خبرگزاری های امریکا احتمالا گوگل سیستم عامل عینک های قبلی را هم برای داشتن این ویژگی آپدیت کند ، البته این ها تنها شایعات ساخته شده در مطبوعات است و از طرف کمپانی گوگل در مورد این خبر عکس العملی دیده نشده است ، کاربران می توانند با پرداخت ماهانه 10 دلا ر یعنی مبلغی حدود 30 هزار تومان از کتابخانه موسیقی گوگل که از تمامی آهنگ سازان و خوانندگان جهان تشکیل شده است استفاده نمایند.

سخت افزار مورد نیاز به گوش دادن به این موسیقی استفاده از یک هدفون کوچک و با استفاده از یک بلندگوی کوچک که در عینک گوگل جاسازی شده است قابل انجام است ، خرید این عینک به مبلغ 1500 دلار یعنی مبلغی برابر 4500000 تومان خواهد بود مبلغ زیادی نیست نه؟ باز هم باید افسوس بخوریم که به دلیل کم ارزش بودن پول ملی ما نمی تونیم از این تکنولوژی ها به قیمت مناسب استفاده بکنیم . نظر شما چی هست؟

منبع : techhive

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در آینده نیاز کاربران به اکثر گجت های امروزی حذف می گردد

نظرات در مورد : عینک جدید گوگل قادر به پشتیبانی از پخش موسیقی خواهد بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *