ظرفیت باتری گوشی Galaxy A53 سامسونگ لو رفت

ظرفیت باتری گوشی Galaxy A53 سامسونگ لو رفت

سری گلکسی A5x یک گوشی مهم برای سامسونگ است. این  سری معمولا از پرفروش ترین میان رده های شرکت کره ای تلقی می شوند و محبوبیت بسیاری دارند. سامسونگ اکنون گلکسی A53 را در دست تولید دارد. این دستگاه یک مدل جدید نسبت به Galaxy A52 و Galaxy A52s خواهد بود.

چیزهای زیادی وجود دارد که سامسونگ قرار است در دستگاه تغییر دهد. با این حال، ارتقای باتری که برای گلکسی A53 در نظر گرفته شده است، مطمئناً بسیاری از طرفداران سامسونگ را خوشحال خواهد کرد.

GalaxyClub اطلاعاتی را کشف کرده است که نشان می دهد گوشی گلکسی A53 دارای یک باتری با شماره مدلEB-BA536ABY است. این باتری دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده که نسبت به نسل قبل ارتقا بزرگی تلقی می شود. برخی از شما به یاد خواهید داشت که گلکسی A52 دارای باتری 4500 میلی ساعتی است.

سامسونگ با قرار دادن باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی در گوشی های هوشمند میان رده غریبه نیست. برخی از دستگاه های سری گلکسی M آن نیز دارای ظرفیت باتری خیره کننده هستند. با این حال، سری محبوب گلکسی A5x از این قاعده مستثنی نبوده و کره ای ها درصدد هستند تا با افزودن ویژگی های جذاب نظر علاقمندان را جلب کنند.

باتری بزرگتر همراه با بهره وری از پردازنده جدید، موجب می شود تا عمر باتری گلکسی A53 در مقایسه با نسل قبلی  بسیار بهتر باشد. در هر صورت تنها زمانی می‌توانیم مطمئن شویم که دستگاه را برای بررسی در اختیار داشته باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست که چه چیپستی سامسونگ ممکن است برای گلکسی A53 استفاده کند. برخی شایعات حاکی از آن است که یک چیپست میان رده اگزینوس جدید با گرافیک AMD در دست ساخت است. این چیپست ممکن بوده برای گلکسی A53 استفاده شود، اما هنوز هیچ تاییدیه در مورد آن وجود ندارد.

انتظار داریم شرکت مورد اشاره اوایل 2022 نسل جدید گلکسی A5X را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 20 سامسونگ در برابر آیفون 12 اپل

نظرات در مورد : ظرفیت باتری گوشی Galaxy A53 سامسونگ لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *