طرح Google Pixel 4a با صفحه نمایش punch-hole

طرح Google Pixel 4a با صفحه نمایش punch-hole

Google Pixel 3a و Pixel 3a XL ثابت کردند که بسیار موفق تر از همتایان پرچمدار مربوطه پس از انتشار هستند ، بنابراین مطمئناً تعجبی ندارد که بشنوید که گوگل در حال پیگیری است. بر این اساس Pixel 4 و Pixel 4 XL به تازگی راه اندازی شده است.

Pixel 4a از دوربین جدید مربع شکل Pixel 4 به ارث می برد

سری Pixel 4 با رده بالا، بعد از سه سال استفاده به نفع یک صفحه پشتی بسیار ساده تر که توسط یک ماژول دوربین مربع شکل مسلط شده است، گوگل را به طرح مارک دوتایی و طرح تک دوربین خود تبدیل کرده است. معلوم شد که این یک حرکت کاملاً بحث برانگیز است.
به نظر می رسد که پشت تلفن در حال حاضر از پلاستیک single-tone حک شده است. دارای یک ماژول دوربین قابل توجه بزرگتر در گوشه است، اما به دلیل موقعیت میان رده گوشی های هوشمند، گوگل تصمیم گرفته است تا یک فلاش LED و فقط یک دوربین به جای دو را در خود جای دهد.

با این طراحی، به نظر می رسد که گوگل بار دیگر تصمیم گرفته است که دوربین فوق العاده ای را در بر نگیرد، اما شرط بندی های خود را بر روی یک سنسور اصلی چشمگیر قرار داده است که باید از ویژگی هایی مانند Astrophotography و بهبود یافته Night Sight گوگل پشتیبانی کند.
به نظر می رسد همراه با این تغییرات، یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب و نماد معمول “G” گوگل باشد. تمام بسته توسط کلید پاور برجسته در طرف دیگر ، جای هدفون 3.5 میلی متری در بالای گوشی و یک درگاه USB-C که با یک بلندگو در قسمت پایین جفت شده است ، تکمیل می شود.

اولین تلفن گوگل با صفحه نمایش punch-hole

صفحه جلوی Pixel 4a احتمالاً بزرگترین تمایز دهنده آن است زیرا گوگل سیستم پرهزینه بودن چهره و Motion Sense را از بین برده است. حالت دوم دلیل بالای صحه گسترده در مدلهای پریمیوم گوگل بود ، اما با این کار اکنون غول اینترنت مسیری متفاوت را طی کرده و یک پانل punch-hole را برای تلفن جدید خود انتخاب کرده است.
این صفحه نمایش را که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد جفت می کند، با حاشیه های نسبتاً ضخیمی که تقریباً کاملاً یکنواخت هستند. گوگل در اوایل سال جاری از فناوری OLED در سری Pixel 3a استفاده کرده است و انتظار می رود همان مدل های سال آینده را انجام دهد، اگرچه اندازه پنل از 5.6 اینچ به 5.8 اینچ در حال افزایش است.
با وجود این، حاشیه های قابل توجه کوچکتر بدان معنی است که خود دستگاه حتی نسبت به نسخه قبلی خود فشرده تر باشد. برای مقایسه، Pixel 3a در اندازه 151.3 x 70.1 x 8.2 میلی متر اندازه گیری می کند در حالی که ابعاد Pixel 4aدر ابعاد 144.2 x 69.5 x 8.2 میلی متر است.

مشخصات Google Pixel 4a و پیش بینی جدول زمانی اعلام انتشار

استراتژی گوگل با سری Pixel 3a حاکی از آن است که Pixel 4a با تراشه جدیدتر اسنپدراگون 675 به جای اسنپدراگون 670 وارد بازار خواهد شد. با این وجود، آیفون 9 با قابلیت Apple A13 Bionic که در گوشه و کنار قرار دارد ، می تواند یکی از این موارد را انتخاب کند. گزینه های قدرتمند تر Qualcomm مانند Snapdragon 730.
حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی علاوه بر ذخیره اندروید 10 مستقیم، باید همراه این کار باشد. Google هنوز تأیید نمی کند که تلفن هوشمند معرفی شود اما معرفی آن در Google I / O 2020 بسیار محتمل به نظر می رسد. مدت کوتاهی بعد از حمل و نقل باید در ایالات متحده و اروپا آغاز شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طرح Google Pixel 4a با صفحه نمایش punch-hole

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *