ضرورت استفاده از دوربین های مداربسته در اماکن مختلف

راه اندازه دوربین مداربسته بدون نیاز به تخصص

امروزه شرایط خوشبختانه از نظر امنیت نسبت به گذشته با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو شده است به نوعی که ما شاهد استفاده از دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی در اماکن مختلف هستیم. دوربین های مدار بسته با اهداف مختلفی نصب می شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توان از اصلی‌ترین آنها به حسابرسی مالی و اعتباری و نظارت بر روی معاملات به واسطه دوربین، پیشگیری از جنایت و سرقت در محیط های مختلف، نظارت دقیق بر روی کارکرد کارکنان به واسطه دوربین مدار بسته، کنترل ترافیک با استفاده از دوربین های مداربسته، نصب دوربین مدار بسته با هدف های آموزشی و تربیتی، گسترش توانایی های نظارتی برای ماموران امنیتی و… اشاره کرد.

در کشورهای مختلف برای پیشگیری از سرقت و جرم در سطح شهر و در مکان های مختلف دوربین های مداربسته نصب میشوند و می‌توان گفت دوربین های مداربسته با توجه به پیشرفت‌ های اخیر تکنولوژی به عنوان یکی از بهترین راهکارهای امنیتی و استراتژی کارآمد و موثر به منظور مقابله با جرایم محسوب می‌شوند.

اگر می خواهید برای خرید دوربین های مداربسته ، خرید دزدگیر ، خرید انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی، دستگاه دی وی آر و…. اقدام کنید می توانید از فروشگاه تدوین استفاده نمایید.

در این فروشگاه سعی شده است تا تمامی تجهیزات مرتبط با دوربین های مداربسته و سیستمهای حفاظتی به همراه تجهیزات جانبی نظیر منبع تغذیه، سیم و کابل، هارد و… با بالاترین کیفیت و قیمت های منصفانه در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد. لازم است بدانید که در فروشگاه تدوین به منظور خرید راحت تر شما مشتریان مشاوره رایگان توسط کارشناسان حرفه ای و خبره در نظر گرفته شده است.

کاربردهای متفاوت دوربین مدار بسته

یکی از مهم ترین کاربرد هایی که پس از خرید دوربین مداربسته و خرید دزدگیر می‌توانند برایتان حاصل گردد کاهش هزینه ها میباشد. شما پس از نصب دوربین مداربسته در محل مورد نظر خود تنها به یک اپراتور نیاز دارید تا بتواند نظارت لازم را بر روی تصاویر ارسالی دوربین مداربسته داشته باشد و به همین جهت کاهش نیروی انسانی به منظور حفاظت از محیط انجام خواهد شد.

قطعا پس از نصب دوربین مداربسته میزان سرقت و جرم در محیط کاهش خواهد داشت. مثلا در فروشگاه های که اقدام به استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر نموده اند آمار سرقت بسیار کمتر خواهد بود چرا که سارقان معمولا چنین فروشگاه های را برای سرقت انتخاب نمی کند.

خرید دوربین مدار بسته یا خرید دزدگیر تنها به فروشگاه ها و سازمان ها مرتبط نمی باشد بلکه برای مدارس نیز می توان دوربین مداربسته استفاده کرد و در کشور خوشبختانه مدارس زیادی مجهز به این تجهیزات هستند تا اگر حادثه یا رفتار غیر قابل قبولی از دانش آموزان توسط دوربین ها ثبت شد بتوان به عنوان مدرک از آنها استفاده نمود. محل نصب دوربین مدار بسته با توجه به شرایط متفاوت است و می توان در حیاط، کلاس ها، راهرو و… استفاده گردد.

استفاده از دوربین مداربسته در مکان های عمومی

دوربین های مدار بسته به صورت معمولی یا پیشرفته در بازار قابل خرید هستند؛ برای محیط های عمومی معمولاً از دوربینهای استفاده می شود که دارای تکنولوژی پیشرفته بوده‌اند و از وضوح تصویر بالایی برخوردارند که به راحتی به واسطه آنها می توان پلاک خودروها یا حتی چهره ها را شناسایی کرد.

در مکانهای عمومی دوربین های مدار بسته با قابلیت های بزرگ نمایی تصویر و زوم کاربرد دارند و حتی چرخش ۳۶۰ درجه به واسطه آنها انجام می گردد تا بتوانند محیط بزرگتری را پوشش بدهند.

در پارکینگ های عمومی خودروها یا انبارها از دوربین های مداربسته پیشرفته استفاده می شود که در قسمت ورودی و خروجی درب پارکینگ نصب می گردند و به واسطه دوربین مداربسته به صورت ۲۴ ساعته در پارکینگ امنیت بالایی برخوردار خواهد بود و برای پیشگیری از سرقت حتماً باید از دوربین مداربسته استفاده کرد تا رفت و آمد همه خودرو ها کنترل شود.

کاربرد دوربین های مداربسته در ادارات و سازمان ها

امروزه کمتر سازمان یا اداره ای را خواهید دید که از دوربین مداربسته استفاده نکرده باشد چرا که مدیران و مسئولان چنین اداره هایی برای اینکه نظارت دقیقی بر روی عملکرد کارکنانشان داشته باشند، در بخش های مختلف دوربین مداربسته نصب کرده اند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که به منظور رعایت حقوق انسانی در ساختمان های کاری و اداری حتماً نصب دوربین مدار بسته با آگاهی کارمندان صورت می گیرد.

دیگر کاربردهای نصب دوربین مدار بسته

علاوه بر آنچه که ذکر کرده ایم دوربین مدار بسته در قسمت‌های مختلف دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به داخل خودروها اشاره کرد. با استفاده از دوربین مداربسته در خودرو راننده در زمان دنده عقب گرفتن می‌تواند به افراد و اشیا برخورد نکند.

در مکانهای ورزشی و تفریحی هم دوربین مدار بسته به کار برده می شود تا افراد احساس امنیت بیشتری داشته باشند و اگر حادثه‌ای در این محیط‌ها رخ بدهد پلیس می‌تواند به راحتی به شناسایی مجرم با استفاده از تصاویر دوربین مداربسته بپردازد؛ یکی از تجهیزاتی که می تواند در کمک به پلیس در جرایم مختلف موثر باشد دوربین مداربسته است.

در رستوران ها نیز دوربین‌مداربسته کاربرد داشته و مدیر می تواند مدیریت و کنترل بهتری بر روی امور داشته باشد. البته در برخی از قسمت های هتل همانند راهروها نیز امکان نصب دوربین مداربسته وجود دارد.

قبل از خرید دوربین مداربسته به نکات زیر توجه کنید:

دوربین های مداربسته دارای انواع مختلف هستند و قطعاً مناسب ترین سیستم و انتخاب بهترین دوربین مداربسته با توجه به تنوع گسترده آنها امری دشوار به شمار می آید اما اگر خرید دوربین مداربسته یا خرید دزدگیر متناسب با محل نصب شما انجام شود و با اهداف شما همخوانی داشته باشد قطعاً یک انتخاب آگاهانه انجام داده‌اید که تاثیر بسیار بسزایی در محیط شما خواهد داشت.

قبل از خرید دوربین مداربسته و خرید دزدگیر حتماً نیاز های خود را به منظور نصب دوربین مداربسته ارزیابی نمایید و درخصوص سنسور تصویر در داخل دوربین مداربسته و تأثیر آن بر روی کیفیت خروجی دوربین باید بدانید که هر چقدر بزرگتر باشد تصویر شما با کیفیت تر و بهتر خواهد بود و در نهایت سنسورهای با تراکم بیشتر می‌توانند به تولید بهترین تصویر ها بیانجامد.

پس از آن باید به بررسی دقیق سطح نور محیط بپردازید. در انتخاب دوربین مداربسته با توجه به بودجه و هدفتان از بالاترین کیفیت استفاده کنید. هرچقدر که کیفیت تصویر شما بالاتر باشد قطعاً تصاویری شفاف‌تر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری خواهید داشت و وقتی کیفیت دوربین مداربسته بالا باشد شما نیاز به دستگاه های قدرتمند تر به عنوان ذخیره ساز خواهید داشت و قطعا هزینه ها نیز به تبع افزایش پیدا می‌کنند.

به ضمانت نامه محصولات خریداری شده و هزینه های جانبی پس از خرید هم دقت کنید. اگر می خواهید بهترین نمونه دوربین مداربسته را با توجه به محیط خود خریداری کنید از مشاوره رایگان فروشگاه تدوین استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ضرورت استفاده از دوربین های مداربسته در اماکن مختلف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *