هزینه 4 دلاری حالت تاریک اسنپ چت روی گوشی های اندروید سامسونگ

هزینه 4 دلاری حالت تاریک اسنپ چت روی گوشی های اندروید سامسونگ

حالت تاریک اغلب یکی از ویژگی های بسیار درخواستی برای برنامه ها است. تصور اینکه هیچ برنامه رسانه اجتماعی محبوبی آن را نداشته باشد، سخت است. شما می توانید این ویژگی را در برنامه های اصلی مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ و غیره پیدا کنید اما در اسنپ چت نه.

کاربران مدتها بوده که منتظر حالت تاریک در نسخه اندروید اسنپ چت بودند، اما هنوز در دسترس نیست. با این حال، نشانه هایی وجود دارد که ممکن است به زودی ارائه شود، اما به نظر می رسد که برای استفاده از این ویژگی در گوشی سامسونگ باید 4 دلار بپردازید.

الساندرو پالوزی سه گزینه حالت تاریک را که احتمالاً به کاربران اندروید ارائه می شود، کشف کرده است. این گزینه ها از طریق منوی ظاهر برنامه قابل دسترسی خواهند بود. انتظار می رود این ویژگی در ابتدا فقط برای مشترکین +Snapchat در دسترس قرار گیرد.

این حرکت چندان جالب نخواهد بود که ویژگی حالت تاریک هزینه 4 دلاری برای کاربران اسنپ چت به دنبال باشد، اما در هر صورت قرار بوده عملی شود. این سرویس یک سرویس اشتراک ماهانه جدید به نام Snapchat+ را در سال 2022 ارائه کرد که هزینه آن 3.99 دلار در ماه است و امکان دسترسی به ویژگی های جدید را برای مشترکین فراهم می کند.

در دیگر خبرها سامسونگ گلکسی S21 FE را در ژانویه 2022 عرضه کرد اما S22 FE در کار نبود. چند هفته پیش، یک افشاگر قابل اعتماد بیان داشت که S23 FE نیز ممکن است هرگز معرفی نشود. با این حال، رسانه SamMobile ادعا می کند که سامسونگ Galaxy S23 FE در سه ماهه چهارم سال 2023، یعنی در هر زمانی بین اکتبر و دسامبر 2023 عرضه می شود.

این رسانه همچنین ادعا می‌کند که Galaxy S23 FE در همه مناطق از چیپ Exynos 2200 قدرت گرفته، برخلاف S21 FE که بسته به بازار با تراشه Snapdragon یا Exynos به فروش می رسد.

سایر مشخصات سامسونگ گلکسی S23 FE که توسط منبع فاش شده شامل دوربین اصلی ارتقا یافته ( 50 مگاپیکسل)، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی (شارژ سریع 25 واتی ) و دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی می شود و گزینه رم 6 یا 8 گیگابایتی هم در کار است. به هر حال باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  آموزش ایجاد استوری خصوصی در اسنپ چت(Snapchat)

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هزینه 4 دلاری حالت تاریک اسنپ چت روی گوشی های اندروید سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *