شیائومی XIAOMI 12 ULTRA را کنسل کرد

شیائومی XIAOMI 12 ULTRA را کنسل کرد

شیائومی به تازگی رویداد معرفی محصول خود را برای 4 جولای اعلام کرده است. در این رویداد، شرکت شیائومی 12S، 12S Pro و 12S Ultra را معرفی خواهد کرد. مورد دوم تمام آن چیزی است که طرفداران از Xiaomi 12 Ultra انتظار داشتند. این مدل از ابتدای سال 2022 در میان شایعات وجود داشته و طبق یک گزارش جدید، شیائومی 12 اولترا در ابتدا برای ماه مارس یا آوریل برنامه ریزی شده بود اما کنسل شد.

در پست اعلامیه رویداد، طرفداران شروع به پرسیدن تفاوت بین Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 12 Ultra مورد انتظار کردند. لی جون فاش کرد: Mi 12 Ultra مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 است که در ابتدا قرار بود ماه های مارس یا آوریل معرفی و عرضه شود اما لغو شد. به دنبال یک تجربه بهتر، چیپ کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 را ارتقا دادیم. کوالکام و لایکا ماه‌هاست که دوربین و نرم‌افزار را بهبود می‌بخشند و سپس تجربه بهتری با 12S Ultra به دست خواهیم آورد.

اکنون می دانیم که 12 Ultra، جانشین Mi 11 Ultra نمی آید. البته برخی هنوز هم می توانند Xiaomi 12S Ultra را جانشین معنوی آن بدانند. به هر حال، این دستگاه هر آنچه را که از Mi Ultra انتظار داشتیم به ارمغان می آورد. البته همکاری لایکا یک شگفتی بزرگ بود. Mi 12S Ultra صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن Quad HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز را به همراه خواهد داشت. این دستگاه از نمایشگری با فناوری LTPO پشتیبانی خواهد کرد. در بخش پردازشی، دستگاه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 را به همراه دارد و انتظار داریم تا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 در خود جای دهد. گذشته از آن باتری 4800 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی و بی سیم 50وات نیز در کار است.

از نظر دوربین، این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک تله فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی دارد. لایکا البته پشت بهینه سازی این سیستم است. این گوشی همچنین فوکوس خودکار لیزری و ToF را ارائه می دهد تا از نظر دوربین یک گزینه قابل توجه باشد. با این حال، به نظر می رسد شیائومی صفحه نمایش ثانویه عقب را کنار گذاشته است و گذشته از آن باید به رابط کاربری MIUI 13  مبتنی بر اندروید 12 هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  اطلاعاتی از نسخه اروپایی شیائومی 13 اولترا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی XIAOMI 12 ULTRA را کنسل کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *