شیائومی گوشی Redmi Note 10 Lite را معرفی کرد

شیائومی گوشی Redmi Note 10 Lite را معرفی کرد

شرکت شیائومی به تازگی میان رده جدیدی را تحت عنوان Redmi Note 10 Lite رونمایی کرد. این دستگاه دارای طراحی شبیه به سایر اعضا خانواده بوده و ظاهری آشنا دارد که البته باید این مدل را یک گزینه ریبرند شده هم محسوب کرد.

تاکنون شیائومی هشت مدل از سری Redmi Note 10 را معرفی و عرضه کرده است. حال در هندوستان مدل جدیدی معرفی شده تحت عنوان Redmi Note 10 Lite که عضو جدید این سری به حساب می آید.

گوشی مورد بحث در حقیقت همان Redmi Note 9 Pro است که با نامی متفاوت ظاهر شد. البته تنها تفاوت با مدل مورد اشاره رنگ جدید طلایی و آبی منحصربفردیست که شیائومی تدارک دیده است.

این بدان معناست که Redmi Note 10 Lite یک چیپست اسنپدراگون 720G با حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به ارمغان می آورد. بنابراین می توان انتظار عملکرد مطلوب داشت و از گوشی بهره گرفت که میان رده ای خوش ساخت محسوب می شود.

شیائومی گوشی Redmi Note 10 Lite را معرفی کرد

دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید هم تعبیه شد. از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی، رابط کاربری MIUI 12 و شکاف اسلات کارت  microSD و سیم کارت nanoSIM اشاره کرد.

شیائومی Redmi Note 10 Lite در تاریخ 2 اکتبر ساعت 10 صبح به وقت هندوستان عرضه خواهد شد. قیمتها برگرفته از مدل اصلی به این شکل بوده که نسخه 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی 14000 روپیه (190 دلار) است، در حالی که دو برابر فضای ذخیره سازی قیمت را به 16000 روپیه (215 دلار) می رساند. یک مدل رده بالا 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی 17000 INR (230 دلار) است.

بنابراین برای تهیه محصول جدید ردمی و شیائومی باید به فروشگاه های معتبر این کمپانی مراجعه کنید که بزودی انجام می گیرد. انتظار داریم بزودی مدل های دیگری هم به عنوان گزینه رده میانی رونمایی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی Civi 2 با طراحی دوربین سلفی شبیه آیفون 14 پرو

نظرات در مورد : شیائومی گوشی Redmi Note 10 Lite را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *