سری FIND X5 اوپو سه مدل خواهد بود

سری FIND X5 اوپو سه مدل خواهد بود

کوالکام از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 خود رونمایی کرد و شاهد بودیم که برندهای گوشی های هوشمند در حال تلاش برای معرفی دستگاه هایی خود هستند. شیائومی، ریلمی، موتورولا، iQOO ویوو و اوپو همگی پرچمدارانی با این چیپست دارند.

موتورولا اولین شرکت بود و شیائومی نیز با سری Xiaomi 12 دومین برند است. پرچمداران Realme و iQOO با چیپ جدید کوالکام در اوایل ژانویه وارد بازار خواهند شد و تنها Oppo و پرچمداران آینده آن باقی خواهند ماند.

در واقع، برند چینی وعده داده است که سری Find X خود را با اسنپدراگون 8 نسل 1 در سه ماهه اول سال 2022 ارائه کند. همچنین، دو هفته بعد، مدیاتک تأیید کرد که دستگاه دیگری از این سری با چیپست Dimensity 9000 ارائه خواهد شد. دو نسخه مجزا، اما گزارش جدید نشان می دهد که سه نسخه وجود خواهد داشت. علاوه بر این، پرچمداران جدید Oppo Find X5 نامیده می شوند و قرار نیست چهار باشد.

گزارش امروز حاکی از آن است که پرچمداران Oppo Find X تحت سری Oppo Find X5 رونمایی خواهند شد. این تعجب آور نیست، زیرا برند چینی تمایل دارد از عدد “4” استفاده نمی کنند زیرا در فرهنگ چینی با بدشانسی مرتبط است. این عدد نیز مانند “مرگ” به نظر می رسد و مشتریان در مورد خرید دستگاهی با این شماره در نام خرافاتی هستند.

این اطلاعات از سوی Digital Chat Station منتشر شده است که همچنین تأیید می کند سه گوشی هوشمند در زمان عرضه وجود خواهد داشت و سومی از یک چیپست ناشناخته استفاده می کند. بالاخره این چیپست ناشناخته چه می تواند باشد؟ مدیاتک Dimensity 8000 منتشر نشده یا یک اسنپدراگون دیگر کوالکام مانند اسنپدراگون 888 پلاس یا اسنپدراگون 870. در حال حاضر، باید منتظر جزئیات بیشتری باقی ماند و مشخص شود اوپو چه برنامه ای دارد.

این کمپانی ممکن است این دستگاه‌ها را تحت عنوان Oppo Find X5، Oppo Find X5 Pro و Oppo Find X5 Pro+ معرفی کند. مدل پرو پلاس در حال حاضر توسط برندهای مختلفی استفاده می شود و در حال تبدیل شدن به یک عضو جدید است.

Oppo Find X5 Pro ممکن است با ارتقای خوبی نسبت به Oppo Find X3 Pro عرضه شود. جدا از ارتقای آشکار عملکرد، دستگاه احتمالا دارای فناوری شارژ سریع‌تر هم است. طبق شایعات، اوپو پرچمداران خود را با شارژر 80 واتی خود همراه می کند. این یک ارتقاء مورد انتظار طولانی مدت بوده و در حال عملی شدن است. از این گذشته، شرکت مذکور دو سال است که به شارژ 65 واتی SuperVOOC اتکا کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی A93s 5G اوپو

بنابراین اوپو از پیشگامان صنعت تلفن هوشمند در بحث فناوری شارژ سریع است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری FIND X5 اوپو سه مدل خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *