سری گوشی آیکیو Neo 8 با نمایشگر 144 هرتزی همراهند

سری گوشی آیکیو Neo 8 با نمایشگر 144 هرتزی همراهند

سری گوشی آیکیو Neo 8 و 8 پرو قرار است در 23 می به عنوان جدیدترین میان رده های زیرمجموعه Vivo رونمایی شوند. این گوشی‌ها قرار است چیپ‌ست‌های قدرتمندی را به همراه داشته باشند و شایعات حاکی از آن است که مدیاتک Dimensity 9200+ در مدل پرو و در مدل استاندارد به Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است.

با این حال، اکنون تأیید شده که این گوشی ها حتی دارای یک تراشه تصویربرداری اختصاصی برای اشتراک گذاری بار هستند. آنها چیپست ویوو V1+ را در بخش سخت افزاری خواهند داشت و از نرخ نوسازی چشمگیر 144 هرتز پشتیبانی می کنند.

برندهای BBK اخیراً بر روی توسعه چیپست های خود تمرکز کرده است. اوپو چیپست MariSilicon X را با سری Find X5 ارائه کرد، در حالی که Vivo سری چیپست های اختصاصی خود از جمله جدیدترین مدل ویوو V2 را معرفی کرده است. با این حال، اوپو واحد تراشه سفارشی خود را تعطیل کرده، به این معنی که ممکن است تراشه دیگری از این شرکت منتشر نشود.

اگرچه گوشی‌های iQOO Neo 8 جدیدترین تراشه تصویربرداری شرکت مادر خود را ندارند، اما مطمئناً از تراشه V1+ که در گوشی‌های هوشمند Vivo X80 نیز استفاده می‌شد، بهره‌مند خواهند شد. ادعا می شود که V1+ می تواند در شرایطی که کمتر از 1 لوکس نور محیطی وجود دارد، عکس های شبانه بگیرد. این تراشه دارای 32 مگابایت SRAM و سرعت انتقال داده 8 گیگابایت بر ثانیه است. روشنایی تصویر را تا 16 درصد و دقت تراز سفیدی را تا 12 درصد بهبود می بخشد.

علاوه بر این، iQOO از طریق یک تیزر نشان داد که تلفن های هوشمند Neo 8 و Neo 8 Pro از نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می کنند. هر دو گوشی هوشمند در تاریخ 23 می در چین عرضه خواهند شد. در اخباری مرتبط iQOO از معرفی سری جدید Neo 8 با دو گوشی هوشمند پریمیوم خبر داد که شامل Neo 8 و Neo 8 Pro می شود. قبل از رونمایی رسمی آن در 23 می چین، این شرکت طراحی گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته که برخی به‌روزرسانی‌های جزئی نسبت به سری قبلی Neo 7 را به نمایش می‌گذارد.

در ویبو، iQOO ویدیویی را منتشر کرده است که از طراحی سری Neo 8 آینده پرده برداری می کند. این گوشی‌ها دارای پنل عقب خمیده هستند و مدل پیش‌نمایش‌شده دارای پنل عقب چرمی وگان قرمز رنگ است. در عقب، یک ماژول دوربین مستطیلی با دو بریدگی دایره ای دارد که محل نصب دوربین دوگانه و فلاش LED برای Neo 8 5G است. متن ماژول دوربین نشان می دهد که Neo 8 از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  جزئیات کامل گوشی آیکیو Neo 9 فاش شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گوشی آیکیو Neo 8 با نمایشگر 144 هرتزی همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *