سری گلکسی اس 24 فناوری نوینی خواهند داشت

سری گلکسی اس 24 فناوری نوینی خواهند داشت

شایعات پیرامون سری گلکسی اس 23 سامسونگ در حال گسترش است. این طبیعی است، پس از همه، آنها چیز بزرگ بعدی برای سامسونگ هستند. ما انتظار داریم که پرچمداران جدید در سه ماهه اول سال 2023 ظاهر شوند. طبق معمول در این دنیای از افشای اطلاعات، اولین جزئیات در حال ظاهر شدن هستند. با این حال، امروز یک شگفتی وجود دارد. یک گزارش جدید یک ویژگی را با سری گلکسی اس 24 سامسونگ تایید می کند.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ قبل از سال 2024 عرضه نمی شود. اگرچه، اولین فاش شد. بر اساس گزارشی از DigiTimes به نقل از آزمایشگاه‌های بازرسی IC، اولین گوشی‌های هوشمند دارای Wi-Fi 7 در نیمه دوم سال 2024 وارد بازار خواهند شد. با این حال، سامسونگ ممکن است در این صنعت پیشرفت کند و سری Galaxy S24 خود را با آخرین Wi-Fi 7 عرضه کند. استاندارد اتصال

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند پریمیوم با استانداردهای Wi-Fi 6 یا Wi-Fi 6E عرضه می شوند. متاسفانه هنوز چندین گوشی میان رده و پایین رده با استانداردهای قدیمی تر وجود دارد. با این حال، این نمی تواند مانع از تکامل این فناوری شود. و اگر تکامل وجود داشته باشد، شرکت ها آن را در تلفن های مدرن اتخاذ خواهند کرد. سامسونگ این را در نظر گرفته است و ما انتظار داریم سری گلکسی اس 24 این ویژگی را به همراه داشته باشد.

در حال حاضر، این تنها چیزی است که در مورد سری گلکسی اس 24 سامسونگ می دانیم. ما حتی نمی دانیم چه دستگاه هایی می آیند. سامسونگ می‌تواند به خط تولید معمولی پایبند باشد و گلکسی S24، S24+، و S24 Ultra را بیاورد. با این حال، خیلی زود است که همه چیز را ثابت کنیم. سری گلکسی S23 در مقایسه با سری S22 پیشرفت های فنی زیادی را به همراه ندارد. همه چیز با گلکسی اس 24 می تواند متفاوت باشد.

ممکن است تعجب کنید که مزایای فناوری Wi-Fi 7 چیست. هنگامی که آن را با Wi-Fi 6 مقایسه کنیم، حداکثر سرعت 2.4 برابر سریع‌تر را ارائه می‌کند. طبق گفته سازمان Wi-Fi، به مقادیر تا 33 گیگابیت در ثانیه می‌رسد. دستگاه های Wi-Fi 7 از کانال های 300 مگاهرتز استفاده خواهند کرد. آنها کنترل دسترسی فیزیکی و متوسط را به همراه خواهند داشت. آنها با فرکانس های موجود 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی ماه آوریل برای سری گلکسی اس 20 منتشر شد

کوالکام در حال حاضر دارای تراشه‌های Wi-Fi 7 Networking Pro است. اولین روترها و لپ‌تاپ‌های خانگی Wi-Fi 7 در سال 2024 ظاهر می‌شوند. بنابراین، بازار ممکن است در سال 2024 یک انتقال آرام به استاندارد جدید داشته باشد. دقیقاً در این زمان است که Galaxy S24 و سایر تلفن‌های هوشمند با پشتیبانی وارد بازار خواهند شد.

همانطور که گفتیم، به زودی برای سری گلکسی اس 24 سامسونگ عرضه می شود. ما انتظار داریم در سال آینده شایعات بیشتری ظاهر شود. با این حال، در حال حاضر، تمرکز بر روی سری آینده Galaxy S23 است. به جای فناوری Wi-Fi، Galaxy S23 Ultra ممکن است با دوربین 200 مگاپیکسلی خود را تحت تأثیر قرار دهد. گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس از نظر ویژگی ها و طراحی ارتقاء جزئی را به همراه خواهند داشت. این شرکت ممکن است بخش باتری را بهبود بخشد.

وقتی صحبت از عملکرد این پرچمداران می شود، اسنپدراگون 8 نسل 2 را به مناطق بیشتری می آورند. با این حال، سامسونگ همچنان روی خط تولید Exynos پافشاری می‌کند و انواع مختلفی را با Exynos 2300 ارائه می‌کند. ممکن است این دستگاه‌ها طراحی سوراخ‌دار را حفظ کنند و ما از دیدن دیدگاه سامسونگ در Dynamic Island با One UI احتمالی 5.1 شگفت‌زده نخواهیم شد. . امیدواریم که گلکسی اس 24 پیشرفت های بیشتری را به همراه داشته باشد.

تا آنجا که به اتصال مربوط می شود، سامسونگ و سایر شرکت ها همچنان بر روی Wi-Fi 6 تمرکز خواهند کرد. آنها ممکن است برای اولین Wi-Fi 7 آماده شوند. با این حال، ما انتظار داریم که لیست دستگاه های Wi-Fi 6 و 6E در سال آینده به طور تصاعدی رشد کند. شاید، ما شروع به دیدن دستگاه های میان رده و پایین رده بیشتری خواهیم کرد که از استاندارد پشتیبانی می کنند. ما می گوییم «شاید» در نهایت، این گوشی های هوشمند در لیست اولویت ها در مورد فناوری پیشرفته نیستند. به هر حال، ده‌ها گوشی رده پایین وجود دارند که هنوز Wi-Fi تک باند دارند. برای اینها، Wi-Fi 7 سالها فاصله دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گلکسی اس 24 فناوری نوینی خواهند داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *