سری گلکسی اس 22 فاقد پردازنده اگزینوس در بازار آسیا و آفریقا است

سری گلکسی اس 22 فاقد پردازنده اگزینوس در بازار آسیا و آفریقا است

شرکت سامسونگ درصدد است اوایل سال 2022 سری گلکسی اس 22 پرچمدار را معرفی کند. اکنون اطلاعاتی فاش شده که نشان می دهد نسبت به سال های گذشته باید شاهد تغییراتی باشیم.

همه می‌دانند که سامسونگ هر سال دو نوع از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس خود را عرضه می‌کند. یکی از پردازنده های داخلی شرکت به نام Exynos استفاده می کند در حالی که دیگری از تراشه های اسنپدراگون استفاده می کند. مورد دوم معمولاً به تنهایی برای بازار ایالات متحده تدارک دیده می شود، اما همانطور که اکنون به نظر می رسد، ممکن است اوضاع سری Galaxy S22 کمی متفاوت باشد.

پیش از این شایعه ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ نسخه اگزینوس را به طور کامل برای  سری S22 کنار گذاشته و آن را با پردازنده های کوالکام عرضه می کند. این شایعات اکنون توسط وبلاگ نویس فناوری Max Weinbach که تأیید کرده است هنوز یک نسخه Exynos برای برخی از نقاط جهان وجود خواهد داشت، به پایان رسید.

گلکسی کلاب قبلاً گزارش داده بود که نسخه های آفریقایی و آسیایی سامسونگ گلکسی S22، S22 + و S22 Ultra برای اولین بار با تراشه های اسنپدراگون عرضه خواهند شد. ایالات متحده به دریافت نسخه اسنپدراگون ادامه خواهد داد، در حالی که نوع Exynos 2200 در کره و سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد. نکته دیگری که در اینجا قابل ذکر است این بوده که آسیا و آفریقا انواع جداگانه ای از هر سه گوشی با شماره مدل SM-S901E، SM-S906E و SM-S908E دریافت خواهند کرد. این می تواند به این معنی باشد که تفاوت های مشخصات دیگری بین آنها وجود خواهد داشت.

با تمام این اوصاف سامسونگ می خواهد نسخه اسنپدراگونی را در مناطق بیشتری عرضه دارد. تنها نقطه ضعف این است که Exynos 2200 برای اولین بار احتمالاً با پشتیبانی از raytracing عرضه می شود که با ادغام یک GPU AMD امکان پذیر شده است. در حالی که باید دید که آیا این امر به Exynos 2200 کمک می کند تا از نظر گرافیکی بهتر از Snapdragon 898 عمل کند، یک GPU AMD احتمالاً ارتقاء قابل توجهی نسبت به GPU های Mali از گذشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید  دیگر نیازی به دو برنامه فیسبوک در گوشی سامسونگ خود نخواهید داشت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گلکسی اس 22 فاقد پردازنده اگزینوس در بازار آسیا و آفریقا است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *