سری لپ تاپ ال‌جی gram معرفی شد

سری لپ تاپ ال‌جی gram معرفی شد

ال‌جی خط تولید لپ‌تاپ‌های خود را برای سال 2023 اعلام کرده است و دستگاه‌های جدید ال‌جی gram Ultraslim و LG gram Style با پنل‌های OLED عرضه می‌شوند. به لپ‌تاپ‌های gram Ultraslim و جفت نوت‌بوک‌های gram Style، مجموعه‌ی تازه‌شده ال‌جی متشکل از دستگاه‌های گرم 17، 16، 15، و 14 و دستگاه‌های جدید 2 در 1 می‌پیوندد. تمامی نسخه های جدید ال جی با پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core عرضه می شوند.

ال‌جی کمتر از ۹ دستگاه جدید را برای CES 2023 عرضه کرده است که به لطف وجود پنل‌های OLED، ال‌جی gram Ultraslim، LG gram Style 16 و LG gram Style 14 پیشرو هستند. لپ تاپ gram Ultraslim تنها 998 گرم وزن دارد و در حالت بسته حدود 10.99 میلی متر عمق دارد. لپ تاپ 15.6 اینچی را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی (Gen4 NVMe) پیکربندی کرد. Ultraslim بسیار سبک وزن نیز در برخی مناطق دارای یک آداپتور فوق العاده فشرده است و برای کسانی که به دنبال قدرت در حال حرکت هستند گزینه ایده آلی خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های جدید LG gram Style مانند لپ‌تاپ‌های gram Ultraslim ال‌جی دارای پنل‌های OLED و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل هستند. خریداران می‌توانند بین مدل‌های 14 اینچی و مدل 16 اینچی یکی را انتخاب کنند و با طراحی‌های شیشه‌ای که نور را جذب می‌کنند و بسته به موقعیت مکانی تغییر می‌کنند، به نام «سبک» خود عمل می‌کنند. نور پس‌زمینه LED ظریف و صفحه لمسی لمسی «مخفی» به ظاهر کلی دستگاه‌های LG gram Style 2023 می‌افزاید.

سری لپ تاپ ال‌جی gram معرفی شد

علاوه بر این دستگاه‌های کاملاً جدید، ال‌جی لپ‌تاپ‌های گرم 17، گرم 16، گرم 15 و گرم 14 را نیز معرفی کرده است. این نوت‌بوک‌های قدرتمند را می‌توان با حداکثر 32 گیگابایت رم پیکربندی کرد و SKUهای 17 و 16 اینچی دارای پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ Nvidia GeForce RTX 3050 4 گیگابایتی هستند. بار دیگر، پردازنده‌های سری سیزدهم اینتل (Raptor Lake) برای انجام وظایف محاسباتی روزمره در دسترس هستند در حالی که وجود dGPU در دستگاه‌های بزرگ‌تر، بازی را ممکن و سرگرم‌کننده می‌کند. این چهار لپ‌تاپ 2023 گرم ال‌جی دارای صفحه‌نمایش نوع IPS، پورت‌های Thunderbolt 4 و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر برای مشاهده بهتر است.

بیشتر بخوانید  دره کنیون (Grand Canyon) ساخته شده با پنل‌های OLED ساختاری متفاوت از ال جی

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ال‌جی گرم 2 در 1 را در قالب‌های 16 و 14 اینچی در دسترس دارد. هر دو دستگاه می‌توانند به راحتی بین فرم‌های لپ‌تاپ و تبلت جابه‌جا شوند و با قلم قلم ال‌جی برای ورودی فعال همراه هستند. با تمام این دستگاه‌ها، ال‌جی تلاش کرده تا مجموعه‌ای متنوع ایجاد کند که بسیار قابل حمل باشد. سنگین‌ترین لپ‌تاپ در کل گستره، 16 اینچی LG Gram 2-in-1 با وزن 1480 گرم است، در حالی که سه دستگاه جدید با وزن کمتر از 1 کیلوگرم عرضه می‌شوند. اما با وجود پردازنده‌های موبایل Raptor Lake و حتی یک dGPU مدرن GeForce که در دو مورد موجود است، واضح است که قدرت فدای قابلیت حمل و نقل نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری لپ تاپ ال‌جی gram معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *