انتشار اطلاعاتی از گوشی های پیکسل 7 گوگل

انتشار اطلاعاتی از گوشی های پیکسل 7 گوگل

گوگل گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 7 را در رویداد «ساخت‌شده توسط Google» در 6 اکتبر خود عرضه خواهد کرد. این شرکت دو دستگاه از این سری را عرضه خواهد کرد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو. قبل از عرضه، اطلاعات زیادی درز کرده است که مشخصات و قیمت دستگاه ها را فاش کرده است.

اکنون، افشاگر یوگش برار، برگه مشخصات کامل هر دو دستگاه پیکسل 7 را به اشتراک گذاشته است، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم. با شروع پیکسل 7 پرو، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ LTPO است که از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. در مقابل، مدل استاندارد دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتز است.

انتشار اطلاعاتی از گوشی های پیکسل 7 گوگل

مدل استاندارد شامل یک سیستم دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی در سری پیکسل 7 قرار خواهند گرفت. یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا 5 برابر به 7 Pro اضافه خواهد شد. مدل Pro دارای قابلیت هایی از جمله تاری حرکت فیلم، صدای واقعی و سازگاری با زوم تا 30 برابر خواهد بود. فوکوس ماکرو توسط مدل پایه پشتیبانی نخواهد شد و زوم با وضوح بالا آن به بزرگنمایی 8 برابر محدود خواهد شد. برای سلفی، دوربین جلویی 10.8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K وجود خواهد داشت.

گوشی‌های آینده گوگل از یک SoC داخلی Tensor G2 استفاده خواهند کرد. یک تراشه امنیتی Titan M2 و یک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز شامل خواهد شد. هر دو گوشی دارای گزینه های ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی هستند. پیکسل 7 دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود، در حالی که مدل پرو به صورت استاندارد دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود.

طبق برگه مشخصات، این گوشی ها شارژ سریع سیمی و بی سیم را فعال می کنند و عمر باتری آن بیش از 24 ساعت است. بر اساس اطلاعات فاش شده، پیکسل 7 دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که 7 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. هر دو گوشی هوشمند دارای شارژ سریع 30 واتی هستند. احتمالا گوگل شارژر را در جعبه قرار نخواهد داد. در نهایت، هر دو دستگاه دارای IP68 خواهند بود.

بیشتر بخوانید  مشکلات اولین سری نکسوس 9 HTC بر طرف شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی های پیکسل 7 گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *