سری آنر 90 در ماه می معرفی می شود

سری آنر 90 در ماه می معرفی می شود

آنر در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمدار سری Magic 5 در بازار بین المللی در 27 فوریه در جریان MWC Barcelona است. به زودی پس از آن، شرکت چینی ممکن است سری آنر 90 را روانه بازار کند، جانشین سری آنر 80، حداقل این چیزی است که یک منبع آگاه مشهور ادعا می کند.

برای یادآوری، سری Honor 80 در نوامبر 2022 در چین عرضه شد و هنوز اولین نمایش جهانی خود را انجام نداده است. این مجموعه شامل چندین گوشی هوشمند از جمله Honor 80، Honor 80 Pro و Honor 80 SE بود. این شرکت بعداً Honor 80 GT و 80 Pro Flat را نیز عرضه کرد. در حالی که این دستگاه ها هنوز کاملاً تازه هستند، شایعه شده است که Honor در حال کار بر روی نسل بعدی سری Honor 90 است.

یک منبع آگاه چینی در Weibo ادعا کرد که سری آنر 90 آینده ممکن است تا پایان ماه می در چین عرضه شود. او می‌گوید این سریال از اشتباهات نسخه قبلی خود درس می‌گیرد و با ارتقاهای کلیدی در بخش دوربین همراه خواهد بود. گفته می شود گوشی های هوشمند Honor 90 دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای کاهش لرزش در فیلم ها هستند. پردازش تصویر و توانایی فیلمبرداری نیز ممکن است ارتقا یابد.

علاوه بر این، خط تولید با بلندگوهای دوگانه ارائه می شود. اطلاعات دهنده همچنین پوستر افتتاحیه سری Honor 90 را به اشتراک گذاشته است که دو دایره با اندازه های متفاوت را نشان می دهد که ظاهراً از کاسه های ظروف قرمز تشکیل شده اند. این ممکن است به تجدید طراحی احتمالی اشاره کند.

همانطور که گفته شد، آنر در طول MWC از سری Magic 5 به صورت جهانی رونمایی خواهد کرد. ما باید شاهد سه گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 باشیم: مجیک 5 وانیلی، مجیک 5 پرو رده بالاتر و نسخه برتر مجیک 5 پرستیژ. همچنین شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی Magic 5 Lite است. منتظر بروزرسانی ها باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آنر 200 لایت بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : سری آنر 90 در ماه می معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *