سامسونگ و معرفی آل این وان 24 اینچی جدید

سامسونگ و معرفی آل این وان 24 اینچی جدید

سامسونگ مانیتور همه کاره DM530AFA-LC71W را به تازگی معرفی کرده است که برای بهره وری و سرگرمی طراحی شده است. این رایانه شخصی دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی با وضوح 1080p و نسبت تصویر 16:9 است که آن را برای طیف وسیعی از کارها از جمله کنفرانس ویدیویی، پخش استریم و مرور وب مناسب می کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته محصول جدید سامسونگ پوشش ضد تابش است که برای کاهش انعکاس‌ها طراحی شده و برای کاربران آسان‌تر می‌کند که آنچه را که روی صفحه نمایش در محیط‌های با نور روشن نشان داده می‌شود، شاهد باشند.

کامپیوتر جدید سامسونگ AiO جدیدترین پردازنده اینتل Raptor Lake را دربرمی گیرد. این دستگاه در نسخه های Core i7 و Core i3 عرضه می شود. نسخه رده بالای پردازنده Core i7-1360P می تواند روی 4 هسته P خود به فرکانس 5 گیگاهرتز برسد که آن را برای کارهای سخت مانند ویرایش ویدیو، رندر سه بعدی و بازی ایده آل می کند. شما همچنین تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 دریافت می کنید که از طریق پنل خدمات قابل دسترسی است. بنابراین، کاربران می توانند در صورت نیاز، حافظه را ارتقا دهند.

این حافظه با یک SSD قابل تعویض 512 گیگابایتی NVMe و یک اسلات درایو 2.5 اینچی تکمیل می شود. از این رو امکان برای کاربران وجود دارد که با اضافه کردن یک هارد اضافی یا SSD، ظرفیت ذخیره سازی خود را نیز ارتقا دهند.

طراحی کامپیوتر سامسونگ DM530AFA-LC71W AiO همچنین شامل یک وب کم پاپ آپ و همچنین بلندگوهای استریو 5 واتی می شود. این رایانه شخصی همچنین دارای چهار پورت USB Type-A، ورودی HDMI، خروجی HDMI، اتصال USB Type-C، اترنت گیگابیتی و کارت خوان MicroSD است.

علاوه بر این، کامپیوتر قابل حمل یک کیبورد و ماوس بی سیم را در جعبه بسته بندی دارد. کاربران می توانند صفحه کلید و ماوس را با استفاده از بلوتوث به مانیتور متصل کنند.

در مورد قیمت، کامپیوتر همه کاره سامسونگ DM530AFA-LC71W در کره جنوبی 1240000 وون (931 دلار) برای نسخه Core i3 قیمت دارد در حالی که نسخه Core i7 تا 1720000 KRW (1291 دلار) به فروش می رسد. در اخباری مرتبط سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت Galaxy M32 5G منتشر کرده است. به‌روزرسانی شماره ساخت M326BDDS5CWD5 دارد و در حال حاضر به صورت محدود برای کاربران هندی منتشر شده است. در کشورهای دیگر، آپدیت بزودی دردسترس قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  Galaxy Z Fold4 سامسونگ بدون اسلات قلم اس پن

در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان پچ امنیتی آوریل گوگل را روی سیستم نصب کرده اند. بیش از 60 آسیب پذیری جدی را رفع خواهد کرد. باگ‌ها و بهینه‌سازی‌های موجود در آپدیت جدید تعبیه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و معرفی آل این وان 24 اینچی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *