سامسونگ و رونمایی از نسل جدید نمایشگرهای خود

شرکت سامسونگ به تازگی نمایشگرهای جدید اداری خود را معرفی کرده که از طراحی جذاب و کیفیت تصویر بالایی برخوردار هستند. همچنین این رنج جدید قیمت مناسبی در مقایسه با ابعاد خود دارند.

مجموعه مانیتورهای هوشمند سامسونگ ، که در ماه نوامبر آغاز به کار کرد ، چند مورد جدید اضافه می شود. مانیتورهای هوشمند مانند تلویزیون های هوشمند بدون تلویزیون هستند و هدف این است که برخی از پیشنهادات سرگرمی و سایر ویژگی های هوشمند آن تلویزیون ها را به مانیتور مورد استفاده با رایانه شخصی خود برسانید. ترکیب جدید شامل اندازه های بیشتر و رنگ جدید است.

در ابتدا ، یک اندازه صفحه نمایش 43 اینچی جدید برای Smart Monitor M7 وجود دارد که نوع 4K مانیتورها است. در این اندازه ، تقریباً به تلویزیون نزدیک است ، اما در مقایسه با نوع 32 اینچی موجود ، فضای بیشتری برای انجام کارها به شما می دهد. این مدل جدید همچنین دارای یک ریموت خورشیدی است که می تواند با استفاده از نور خورشید یا لامپ شارژ شود. این نیز از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

در مورد Smart Monitor M5 که Full HD است ، این مدل علاوه بر مدلهای 27 و 32 اینچی که در حال حاضر موجود است ، در اندازه کوچکتر 24 اینچی نیز عرضه می شود. علاوه بر این ، مدل های موجود در حال حاضر با رنگ سفید در دسترس هستند ، اگر آن را به مدل مشکی که قبلاً در دسترس بود ترجیح دهید.

سامسونگ همچنین از سامسونگ تی وی پلاس ، سرویس پخش جریانی رایگان دسترسی به محتوای زنده و درخواستی کانال های تلویزیونی سراسر جهان ، ویژگی های جدیدی را به مانیتورهای هوشمند خود اضافه می کند. علاوه بر این ، یک ویژگی جدید Universal Guide وجود دارد که محتوا را بر اساس تنظیمات کاربر با پشتیبانی از برنامه هایی مانند Netflix و Amazon Prime Video پیشنهاد می کند.

پیشرفت بزرگ دیگر این است که نه تنها شما می توانید از Bixby ، بلکه دستیارهای هوشمندی که ممکن است واقعاً دوست داشته باشید مانند Google Assistant و Amazon Alexa استفاده کنید.

گذشته از این ، Smart Monitor همچنان به جمع آوری همان ویژگی های قبلی می پردازد. سرویس های پخش جریانی به عنوان بخشی از پلتفرم نرم افزار گنجانده شده است ، شما می توانید از Tap View استفاده کنید تا صفحه نمایش تلفن Android خود را روی صفحه نمایش قرار دهید یا محتوای مورد نظر را با استفاده از AirPlay 2 پخش کنید. اگر تلفن سامسونگ دارید می توانید از Samsung DeX استفاده کنید و حتی مانیتورها شامل دسترسی به برنامه های Microsoft 365 در فضای ابری ، با فرض اینکه اشتراکی در Microsoft 365 دارید ، بنابراین می توانید بدون کامپیوتر کار کنید.

بیشتر بخوانید  پیکسل چیست؟

خط مانیتور هوشمند توسعه یافته برای مدل جدید 24 اینچی M5 از 199.99 دلار آغاز می شود ، اما مدل 43 اینچی هنوز برچسب قیمتی ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و رونمایی از نسل جدید نمایشگرهای خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *