سامسونگ و بروزرسانی مرورگر اینترنتی خود

سامسونگ نسخه جدیدی از اینترنت سامسونگ را معرفی کرده است ، مرورگر وب که در دستگاه های اندرویدی آن گنجانده شده است. اگرچه احتمالاً بیشتر افراد از چیزی مانند Google Chrome استفاده خواهند کرد ، سامسونگ به طور مداوم قابلیت های جدیدی را به گزینه داخلی خود اضافه کرده است و این به روزرسانی به نسخه 14.0 – که فقط در حال حاضر در نسخه بتا وجود دارد، چند مورد خوش آمد گویی به آن اضافه می کند.

برای حفظ حریم خصوصی ، اینترنت سامسونگ اکنون با “هوشمند ضد ردیابی” همراه است که وب سایت ها را ردیابی می کند و کاربر را ردیابی می کند. همچنین یک داشبورد جدید وجود دارد که خلاصه ای از رویدادهای امنیتی و حریم خصوصی اخیر را در مرورگر نشان می دهد. این صفحه در تنظیمات یافت شده ، تعداد تبلیغات ، تغییر مسیرها و پنجره های بازشو مسدود شده در چند روز گذشته را نشان می دهد.

اگر به بهره وری موبایل علاقه دارید ، خبرهای خوبی نیز برای شما وجود دارد. با این به روزرسانی ، تلفن هایی که از App Pairs سامسونگ پشتیبانی می کنند اکنون می توانند دو نمونه از مرورگر سامسونگ را جفت کنند ، بنابراین می توانید همزمان دو صفحه را مشاهده کنید. این امر به ویژه در مورد تاشو مانند Galaxy Z Fold2 می تواند مفید باشد ، اما در فاکتورهای فرم استاندارد نیز موثر خواهد بود. اگر یک تاشو داشته باشید ، حالت Flex را نیز به طور خودکار در مرورگر فعال خواهید کرد ، ویدئوها را در نیمه بالای صفحه پخش می کنید و کنترل های پخش را در نیمه پایین قرار می دهید. این هر زمان که فیلم ها را به صورت تمام صفحه پخش می کنید ، شروع خواهد شد.

با جمع بندی موارد ، اکنون می توانید قلم مورد علاقه خود را برای استفاده در تجربه مرور انتخاب کنید ، اگرچه این یک ویژگی آزمایشی است که در بخش آزمایشگاه های مرورگر یافت می شود. ویژگی های دیگر شامل پشتیبانی از S Pen to Text در سری Galaxy Tab S7 – ویژگی اعلام شده به عنوان بخشی از به روزرسانی OneUI 3.1 – حالت خواننده بهبود یافته و پسوند ترجمه جدید که از 18 زبان پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و بروزرسانی مرورگر اینترنتی خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *