سال آینده گوشی های 200 واتی از راه می رسند

سال آینده گوشی های 200 واتی از راه می رسند

در سال جاری برخی گوشی های 120 واتی را از نظر سرعت شارژ شاهد بودیم. اما به نظر می رسد سال 2022 باید شاهد ظهور دیوایس هایی باشیم که سرعت شارژ 200 واتی دارند و در کسری از زمان شارژ می شوند.

باتری گلوگاهی است که در حال حاضر نمی توان آن را بر روی گوشی حل کرد، در صورت عدم وجود راهی برای کاهش حجم باتری تنها می توان راه هایی برای افزایش سرعت شارژ پیدا کرد، بنابراین ماشین های جدید موجود در بازار در حال حاضر به طور کلی دارای سرعت شارژ سریع بیش از 30 وات، سریعترین آن در حال حاضر برنامه 120 وات است.

برای توسعه فناوری، این سقف نیست، زیرا شیائومی در اوایل ماه می امسال نسخه جادویی شیائومی 11 پرو را به ارمغان آورده است، این گوشی دو رکورد شارژ از جمله پشتیبانی سیمی 200 وات قدرت را شکست، تنها 8 دقیقه برای پر کردن 4000 میلی آمپر ساعت باتری، شارژ سیمی نیز برای اولین بار وارد دوران 10 دقیقه ای شد. در حالی که به یک شارژ بی‌سیم فوق‌العاده 120 واتی دست می‌یابد که می‌تواند در 15 دقیقه 100 درصد شارژ شود.

طبق آخرین اخبار، در مدل‌های پرچمدار جدید سال آینده، دو برند وجود خواهند داشت که به بهبود قدرت شارژ سریع ادامه می‌دهند تا بسیار بیشتر از شارژ سریع ۱۲۰ واتی امسال باشند. این بدان معناست که سال آینده راه حل شارژ سریع به مراتب بیش از 120 وات وجود خواهد داشت که انتظار می رود حداقل بیش از 150 وات باشد. متاسفانه، وبلاگ نویس مشخصات شارژ سریع جدید یا سازنده خاص را فاش نکرد.

برندهای زیادی در بازار با راه حل های شارژ سریع 120 واتی در بازار وجود ندارد، شیائومی یکی از آنهاست و شیائومی قدرت شارژ سریع 200 واتی را زودتر منتشر کرد، بنابراین یکی از دو مورد در اخبار شیائومی خواهد بود و مدل مجهز نیز انتظار می رود. شیائومی 12 پرو یا 12 اولترا یا میکس 5 باشد، همچنین مطابق با موقعیت محصولش.

در مورد شارژ سریع بی‌سیم، به دلیل محدودیت‌های نظارتی، ارتقای برق به اندازه شارژ سریع سیمی عالی نیست، بنابراین فقط می‌توان آن را بهینه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون XS اپل دارای باگ شارژ می باشد

نظرات در مورد : سال آینده گوشی های 200 واتی از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *